Skip to main content
Beantwoord

Ik ben geen eigenaar van mijn enige Combivoordeelhuishouden?

• November 20, 2025
  • 9 reacties
  • 190 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

😔 1 huishouden 1 gezin 1 eigenaar meerdere abonnementen van KPN mooi stapelen zou je denken, maar wie is de denkbeeldige andere eigenaar ? 

Beste antwoord door ekoehorst

Opgelost, op de een of andere manier was mijn internet abonnement niet meer gekoppeld aan het account? anyway na het opnieu toevoegen werkt het weer. 

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 20, 2025

Hallo ​@ekoehorst ,

Staan alle abonnementen van jouw adres in jouw MijnKPN geregistreerd? Of is er nog iemand anders op jouw huisadres die een abonnement heeft bij KPN? 

Zorg er eerst voor dat jij alle abonnementen op jouw adres hebt gekoppeld aan jouw account. Dan ben je automatisch de “eigenaar”. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • November 21, 2025

Hoi ​@ekoehorst . Welkom hier.

Goede vraag en zonder meer informatie is het voor mij ook gissen. Heb je het bericht van ​@Noordzee hierboven gelezen?  Zou je dat eens kunnen controleren?

Laat je weten hoe het afloopt? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 25, 2025

Hallo ​@ekoehorst ,

Staan alle abonnementen van jouw adres in jouw MijnKPN geregistreerd? Of is er nog iemand anders op jouw huisadres die een abonnement heeft bij KPN? 

Zorg er eerst voor dat jij alle abonnementen op jouw adres hebt gekoppeld aan jouw account. Dan ben je automatisch de “eigenaar”. 

@ekoehorst 

Is het inmiddels gelukt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2025

Ik ben de enige eigenaar in dit huis en er staat niemand anders geregistreerd. 1 email adres 1 eigenaar 1 sub-gebruiker. 2 abonnementen GSM hoofdgebruiker ben ik, en glasvezel abonnement 

Thats it 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 26, 2025

OK ​@ekoehorst ,

Dan maar contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • November 28, 2025

Daar sluit ik me bij aan, ​@ekoehorst . Dit moet je even één op één uitzoeken met een collega want dit is vreemd.

Laat je weten hoe het afloopt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Opgelost, op de een of andere manier was mijn internet abonnement niet meer gekoppeld aan het account? anyway na het opnieu toevoegen werkt het weer. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 3, 2025

Gelukkig maar, dat was ook het eerste advies waarbij jou al had gegeven. 

Hallo ​@ekoehorst ,

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 3, 2025

Heel fijn dat het euvel gevonden is en alles nu weer klopt! 😊