Skip to main content
Beantwoord

Ik heb nu vier weken glasvezel maar nog niks gehoord over het welkomst cadeau (PS5)

• April 23, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Ik heb nu bijna 4 weken glasvezel en dit bevalt goed.

Volgens mij zou ik na 2 weken een mailtje moeten krijgen voor een welkomstcadeau(ps5). Maar niets gezien.

Ik tast momenteel in het duister weet iemand te vertellen hoe dit werkt of wat ik moet doen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@BillyT, welkom bij onze community. 

Goed dat je aan de bel trekt hierover, je hoort 14 dagen na activatie de e-mail te krijgen. Mijn advies is om even contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@BillyT, welkom bij onze community. 

Goed dat je aan de bel trekt hierover, je hoort 14 dagen na activatie de e-mail te krijgen. Mijn advies is om even contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Â