Skip to main content
Beantwoord

Ik kan het gratis Pluspakket niet wisselen naar ESPN Compleet

  • 27 August 2024
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Ook ik ben hierin niet juist voorgelicht , had kpn compleet met gratis pluspakket  , met zenderkeuze gewisseld naar ESP compleet 

Nu kpn tv+ pluspakket met zenders waar je nooit naar kijkt en moet je voor €12,99 ESP compleet betalen wat voorheen gratis was.

KPN wil naar mijn mening vernieuwing doorvoeren met lokkertjes van half jaar korting , maar achteraf is de klant de dupe, leuk als je al tientallen jaren klant bent, met 2 x mobiel , vaste telefoon, internet en tv abonnement .

Nieuwe klanten welke om de paar jaar jaar wisselen van provider maar verwennen met IPads en kortingen, chapeau KPN.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ook ik ben hierin niet juist voorgelicht , had kpn compleet met gratis pluspakket  , met zenderkeuze gewisseld naar ESP compleet 

Nu kpn tv+ pluspakket met zenders waar je nooit naar kijkt en moet je voor €12,99 ESP compleet betalen wat voorheen gratis was.

KPN wil naar mijn mening vernieuwing doorvoeren met lokkertjes van half jaar korting , maar achteraf is de klant de dupe, leuk als je al tientallen jaren klant bent, met 2 x mobiel , vaste telefoon, internet en tv abonnement .

Nieuwe klanten welke om de paar jaar jaar wisselen van provider maar verwennen met IPads en kortingen, chapeau KPN.

Als het goed is krijgt u 5 euro entertainmentkorting...


Dat klopt , maar is het altijd nog dat €7,99 meer dan voorheen en dat ik zelf niet de keuze heb tussen zenders waar ik geen interesse in heb en ESP compleet is voor mij geen verbetering.


Tja, de zender heet ESPN. 

Je mag overstappen naar Ziggo. Daar kosten de 4 ESPN kanalen € 17,95. Eigenlijk 3 extra kanalen want ook daar ESPN 1 ook in de basis. En iedereen kpn maar duur vinden… Bij Ziggo kost basaal internet en basispakket tv, minimaal nodig, ook meer. Zeker als je ook wilt opnemen.

Sinds de per 2017 uitgegeven abonnementen en het (toenmalige) contract met ESPN mag kpn het niet meer gratis aanbieden.

Het is wat het is. Aan jou de keuze. Alleen ESPN 1 of ook 2, 3 en 4 voor € 12,99 extra. Dat is wel goedkoper dan één kaartje voor een stadion 😉.

Ikzelf heb zowel ESPN Compleet als Ziggo Sport Totaal. Die laatste zeker niet alleen voor voetbal, maar ook tennis. En, ooit, Formule 1. Al ben ik nu wel blij van die Olav Mol af te zijn tijdens de uitzendingen van de trainingen, kwalificatie en race. Want ja, 'we’ kijken ook Viaplay/F1TV door die wijziging.


Hallo @Tondij ,

Het is vrijwel zeker dat je door de overgang naar KPN TV+ jouw maandelijkse abonnementskosten hebt verminderd. 
 

Bovendien heb je de zender ESPN (1) wel gratis in het basispakket zitten. Na aftrek van 5,00 entertainmentkorting kun je voor 7,99 de andere drie ESPN-zenders zien. Daarbij ga ik er vanuit dat je geen ander entertainmentpakket bij KPN afneemt. Totaal zou je dan (12,50 + 7,99) 20,49 kwijt zijn voor de TV-zenders. 
 

Vind je dat te veel? Je kunt eventueel het aanvullende TV-pakket bij KPN opzeggen en TV via internet afnemen bij Canal+. Dat kost 14,95 en dan heb je alle vier ESPN-zenders. Je krijgt bij hun echter geen losse ontvanger in bruikleen. 
 

https://www.canalplus.nl/?_ga=2.171253984.1322880090.1724826043-2131400643.1724826043

 

Tot slot nog het overzicht van de huidige prijzen bij KPN: 

En dit zijn de voorwaarden van Combivoordeel: 

 


Jammer dat het nieuwe pakket dan niet voldoet aan jouw wensen @Tondij. Zoals benoemt zijn er andere opties en je kan daar eens naar kijken. Ik kan genoemde wijzigingen helaas niet terugdraaien. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! 


Hallo Remco, de pakket keuze is naar tevredenheid, enkel de voorlichting is niet perfect geweest.

Heb direct aangegeven dat het ESPN compleet vermeld stond in het nieuwe pakket als korting voor 6 maanden. Er werd niet aangegeven dat ik in het pluspakket na 6 maanden niet meer de keuze had om het weer te kunnen wisselen met  pluspakket extra zenders.

Het gaat zuiver om voorlichting


de pakket keuze is naar tevredenheid, enkel de voorlichting is niet perfect 

En dat is best jammer. 
 

De keuze voor de nieuwe voorwaarden is echter onherroepelijk. Je kunt de regels en voorwaarden desgewenst nog terugvinden via mijn eerdere reactie: 

 

Hallo @Tondij ,

Het is vrijwel zeker dat je door de overgang naar KPN TV+ jouw maandelijkse abonnementskosten hebt verminderd. 
 

Bovendien heb je de zender ESPN (1) wel gratis in het basispakket zitten. Na aftrek van 5,00 entertainmentkorting kun je voor 7,99 de andere drie ESPN-zenders zien. Daarbij ga ik er vanuit dat je geen ander entertainmentpakket bij KPN afneemt. Totaal zou je dan (12,50 + 7,99) 20,49 kwijt zijn voor de TV-zenders. 
 

Vind je dat te veel? Je kunt eventueel het aanvullende TV-pakket bij KPN opzeggen en TV via internet afnemen bij Canal+. Dat kost 14,95 en dan heb je alle vier ESPN-zenders. Je krijgt bij hun echter geen losse ontvanger in bruikleen. 
 

https://www.canalplus.nl/?_ga=2.171253984.1322880090.1724826043-2131400643.1724826043

 

Tot slot nog het overzicht van de huidige prijzen bij KPN: 

En dit zijn de voorwaarden van Combivoordeel: 

 

 


Reageer