Skip to main content
Vraag

Ik kan mijn abonnement niet koppelen

• September 1, 2025
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo,

Sinds donderdag 28 augustus overgestapt van ziggo naar KPN. Alleen krijg ik mijn abonnement niet te zien in mijn KPN. Net gebeld wordt er mijn verteld dat de modem 14 dagen online moet zijn dan wordt die actief. Dus geen combi voordelen voorlopig. En het ergste is dat KPN mijn ziggo zou opzeggen en die loopt ook nog steeds door. Het is toch normaal dat dit binnen 2 a 3 dagen is geregeld. Wat is hier normaal  

5 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 1, 2025

Dit zou gewoon moeten kunnen zodra je abonnement actief is volgens mij. Heb je het volgende al geprobeerd? 

In je MijnKPN app naar producten → klik op:  “Staat je product er niet tussen? Voeg hem hier toe!”En volg daar de stappen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Heb ik al geprobeerd krijg ook te zien dat het gelukt is maar is staat dan niets bij. De helpdesk zei dus dat de modem 14 dagen online moet zijn dan wordt het pas geactiveerd. Ik kan mijn het ook niet voorstellen. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 1, 2025

Beste ​@Michel2109 als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, kun je van de KPN-diensten gebruik maken als je daar een SMS en/of mail van hebt ontvangen van KPN.

Tot die tijd kun je gebruik blijven maken van de diensten van je oude provider.

Als KPN allles technisch en administratief op orde heeft kun je in MijnKPN alles terugzien en/of aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Snap ik maar daar 14 dagen de tijd voor nemen is wel heel veel toch?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 4, 2025

Hoi Michel, 14 dagen is inderdaad wel ruim. Heb je inmiddels meer duidelijkheid gekregen? Kijk anders ook nog even naar het onderstaande artikel op onze kennisbank:

Heb je bevestiging van de overstapservice ontvangen van KPN?