Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn thuis abonnement niet koppelen aan mijn mobiele abonnement

• October 6, 2025
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik wil mijn thuis abonnement koppelen aan mijn door jullie overgenomen telefoonnummer maar de app wil niet verder. Het maakt niet uit of ik het probeer met mijn klantnummer of telefoon nummer, in beide gevallen wil hij niet verder als ik op de knop druk. Hij doet het gewoon helemaal niet; de knop.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@SterrePrins ,

Probeer het eens via de website. Eigenlijk wil je jouw producten aanmelden voor Combivoordeel door ze aan elkaar te"koppelen".  Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Hallo ​@SterrePrins ,

Probeer het eens via de website. Eigenlijk wil je jouw producten aanmelden voor Combivoordeel door ze aan elkaar te"koppelen".  Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@SterrePrins, welkom op onze community, had je de reactie van Noordzee al gelezen? Dit moet goed op te lossen zijn! Als het daarmee nog niet opgelost is kun je ook altijd even met ons bellen. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

Goede middag. Ik had het al via de site en via de app geprobeerd maar bij beiden doet het systeem niet wat het moet doen in mijn account. Ik wil wel bellen maar ik heb geen simkaart gekregen bij mijn nieuwe abonnement en ik wacht nog steeds tot hij alsnog geleverd wordt. Ik kan tot die tijd niet bellen dus.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh dat is ook niet handig inderdaad, kun je je profiel eens invullen? Dan kijk ik even mee!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 15, 2025

Goede middag. Ik had het al via de site en via de app geprobeerd maar bij beiden doet het systeem niet wat het moet doen in mijn account. Ik wil wel bellen maar ik heb geen simkaart gekregen bij mijn nieuwe abonnement en ik wacht nog steeds tot hij alsnog geleverd wordt. Ik kan tot die tijd niet bellen dus.

OK ​@SterrePrins ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op het door jou opgegeven nummer op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Â