Skip to main content
Beantwoord

Ik kom niet in aanmerking voor het nieuwe Combivoordeel, ik wil ook iets

• 5 februari 2025
  • 8 reacties
  • 253 keer bekeken

In de telegraaf van vandaag 04-02-2025 staat een artikel over KPN trakteert vaste klanten op gratis abonnement Netflix of ESPN.
Nu ik ben alle jaren klant bij KPN en heb internet, TV, Digitenne en vast telefoon.
Mobiel had ik ook maar omdat de ontvangst zeer slecht is heb ik deze opgezegd.
Internet heb ik via de telefoonlijn met max. 12 Mbps. omdat KPN op mijn adres geen andere oplossing biedt.
Naar aanleiding van het artikel in de telegraaf heb ik gebeld met KPN om ook in aanmerking te komen voor een gratis abonnement ESPN, maar helaas ik heb geen mobiel abonnement dus ik krijg geen gratis abonnement ESPN, hoewel ik al jaren vaste klant ben bij KPN.
Als KPN een goede dekking heeft op mijn adres had ik allang mijn vaste telefoon opgezegd en mobiel genomen en als KPN glasvezel of kabel had op mijn adres was ik ook allang overgegaan naar een sneller internet.
Er zijn wel providers die dat op mijn adres aanbieden, maar ik blijf een trouwe vaste klant bij KPN, ondanks alle beperkingen die er zijn bij KPN.
Waarom dan geen traktatie?

Dat ik ook in aanmerking kom voor een gratis abonnement ESPN.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Dol, ik snap dat je ook gehoopt had op een gratis zenderpakket.

Er zijn inderdaad bepaalde voorwaarden waar je aan moet voldoen om gebruik te maken van Combivoordeel. Ik kan het helaas niet mooier maken. Je leest alle details in het artikel dat ​@Raspberry al deelde.

Hoe kom ik in level 1?

Je zit al in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt bij KPN. Let op: dit dient een mobiel abonnement te zijn, geen data only abonnement. Je kunt wel extra punten sparen als je naast een mobiel abonnement ook een data only abonnement hebt. 

Bekijk origineel

8 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 5 februari 2025

Het is wat het is. Je moet gewoon simpelweg voldoen aan de door KPN gestelde voorwaarden. Je vindt verder alle informatie hierover op;

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Er zijn inderdaad bepaalde voorwaarden waar je aan moet voldoen om gebruik te maken van Combivoordeel. Ik kan het helaas niet mooier maken. Je leest alle details in het artikel dat ​@Raspberry al deelde.

Hoe kom ik in level 1?

Je zit al in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt bij KPN. Let op: dit dient een mobiel abonnement te zijn, geen data only abonnement. Je kunt wel extra punten sparen als je naast een mobiel abonnement ook een data only abonnement hebt. 

• Auteur
  • 69 reacties
  • 5 februari 2025

Ja dat heb ik begrepen, maar wat moet ik met een mobiel als ik bij mij thuis geen bereik heb.

Voor mij zou een mobiel een oplossing zijn want dan doe ik mijn vaste lijn eruit en voor dat geld heb ik een mobiel, die ik trouwens alleen voor bellen nodig heb. En met internet precies hetzelfde. KPN heeft op mijn locatie geen glasvezel of kabel, alleen een telefoonlijn. Dus waar ligt het probleem, dat ligt toch duidelijk bij KPN die niet de juiste service geeft op mijn locatie. Een ding is duidelijk. Ik ben een vaste klant van KPN. Volgens mij riekt dit naar discriminatie.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 5 februari 2025

Welja. discriminatie, 😏 ook dat nog. Succes verder!

• Auteur
  • 69 reacties
  • 6 februari 2025

Ja Raspberry, Discriminatie omdat wij in het buitengebied geen glasvezel, geen dekking voor mobiele telefoons hebben, terwijl dat wel voor de andere gebieden is. Omdat ik alleen internet via de telefoon lijn heb (andere mogelijkheden bij KPN zijn er niet) kan ik niet internetten en TV kijken, vandaar dat ik ook Digitenne heb. Ik ben gelukkig niet verslaafd aan sociale media's, ik kan mijn tijd wel met belangrijke dingen doorbergen, dus een mobiel mis ik niet zo voor dat soort dingen. Het is wel gemakkelijk voor onderweg als er iets gebeurd, maar ja dan zien we wel.

• 3011 reacties
  • 6 februari 2025
Dol schreef:

KPN heeft op mijn locatie geen glasvezel of kabel, alleen een telefoonlijn. Dus waar ligt het probleem, dat ligt toch duidelijk bij KPN die niet de juiste service geeft op mijn locatie. 

Waarom moet jij glasvezel hebben? Voor dat puntensysteem maakt dat niks uit hoor. Internet via de telefoonlijn is prima.

Jij moet een mobiel abonnement hebben om voldoende punten te hebben. Geen glasvezel. 

Dol schreef:

Volgens mij riekt dit naar discriminatie.

Onzin. Wie meer betaald krijgt meer. Wie minder betaald krijgt minder of niets. Zo zit de hele wereld in elkaar. En zo werkt het bij KPN ook.

Het zit nu bij KPN zelfs zo in elkaar dat de klanten die heel veel betalen iedere maand voorrang krijgen bij de telefonische helpdesk. Klanten die minder betalen moeten langer wachten.

• 3011 reacties
  • 6 februari 2025
Dol schreef:

Er zijn wel providers die dat op mijn adres aanbieden, maar ik blijf een trouwe vaste klant bij KPN, ondanks alle beperkingen die er zijn bij KPN.

Als er betere alternatieven zijn, dan ben je echt stapelgek dat je bij KPN blijft.

Dol schreef:

Waarom dan geen traktatie?

Omdat ook jij gewoon aan de voorwaarden moet voldoen net als iedere andere klant.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb een beetje opgeruimd in dit topic, omdat het gesprek geen vriendelijke en behulpzame kant op ging. Vriendelijk verzoek om dat verder wel weer te doen, net zoals onze huisregels voorschrijven.

@Dol Ik vind het echt rot voor je en snap dat je in die situatie geen mobiel abonnement bij ons hebt; maar ik kan de voorwaarden van Combivoordeel niet veranderen. Het komt dus hier op neer:

Alexandra van KPN schreef:

Hoe kom ik in level 1?

*