Skip to main content

Hallo,

Sinds juli een kpn hussel abonnement. Nu us de korting van eerste 6 mnd voorbij. Ik zie alleen nergens de entertainmentkorting van 5euro verwerkt op de laatste factuur. Volgens mij zou dit wel nog moeten? 

Mvg,

U heeft Spotify? En een mobiel abonnement? 


Ja klopt, spotify en twee mobiele abonnementen.


Heb je jouw mobiele abonnementen via deze site aangemeld voor KPN Hussel?


Welkom op het forum @Loutje777, Nick en wjb hebben je al op weg geholpen zo te zien. De Entertainmentkorting is mogelijk als je een entertainmentpakket hebt bij het Hussel Thuispakket en daarnaast een mobiel abonnement. Heb je het aan kunnen melden via de link die wjb deelt?


Hallo

even een update. Het probleem is dat spotify wordt berekend als online aankoop. Terwijl mijn abbo wel gelinked is via kpn en er recht is op entertainmentkorting. (heb, thuis, 2x mobiel, internet en vast bellen hussel)

Net 30 min met KPN aan de telefoon met een aardige jongeman. Hij heeft de entertainment korting toegevoegd. Ben ik blij mee!  Hij gaf aan dat het probleem de online aankoop was, gedaan op 5 januari j.l. om 9:00h, waarvan ik totaal geen weet heb. Waarom zou ik Spotify aanschaffen als ik er al lang gebruik van maak op diezelfde telefoon. Het is via mijn mobiel aangeschaft daar sta ik standaard ingelogd op mijn gekoppelde spotify account. Maar goed, de jongeman vond het ook raar. Hij kon niets aan die online aankoop doen. Advies nog even spotify contacten. Gedaan. Je raad het al, daar wordt gezegd het ligt aan KPN. Deze problemen zijn al langer bekend zie onderstaande screenshots en link voor uitleg…

Maar wat is nou een goede oplossing?

 


De Entertainmentkorting is alleen van toepassing als Spotify actief is bij het Thuispakket. Dat over de online aankoop is alleen van toepassing voor Spotify bij een mobiel abonnement. Bij welk abonnement is Spotify precies actief? En zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen zodat ik met je mee kan kijken?


Hoi hoi! Samen met de meneer van KPN hebben we dat bekeken. Spotify staat gekoppeld aan het thuis abonnement. (geactiveerd) bij beide mobiele abonnementen staat geen spotify geactiveerd. 

Ik zal mijn forumprofiel nu even aanvullen...


Dank je voor de gegevens @Loutje777, ik zie dat de Entertainmentkorting al actief bij het Thuispakket, sinds 14 februari. Die zal je op de volgende factuur van het Thuis abonnement zien staan vanaf die datum :slight_smile:


Beste Jasper,

 

Ja klopt, de entertainmentkorting is met het eerste telefonisch gesprek met medewerker van KPN geactiveerd. Hij zei alleen dat het probleem is dat Spotify als “online aankoop” op de factuur staat. Dat dit niet hoort, maar dat deze bij onder het abonnement hoor waar je dan de korting op krijgt. Hier kon hij niets aan doen, en “hoopt” dat deze volgende keer niet op de factuur verschijnt, want dan betaal je er dubbel voor…. Dus maar even afwachten op de volgende factuur...


Daar zullen dan geen dubbele kosten voor zijn, de online aankoop stopt dan en vanaf dat moment staat het er weer als een onderdeel van het pakket. Het kan zijn dat er eenmalig dubbel wordt gerekend, maar dat za op de factuur daarna automatisch worden rechtgezet.