Vanaf januari 2022 ontvang ik geen Hussel entertainment korting meer. Was wel afgesproken in mijn abonnement van oktober 2021! Hoe kan dat?
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Vanaf januari 2022 ontvang ik geen Hussel entertainment korting meer. Was wel afgesproken in mijn abonnement van oktober 2021! Hoe kan dat?
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
U heeft wel een mobiel abonnement bij KPN? En een entertainmentpakket zoals Netflix of Spotify of iets dergelijks via KPN lopen?
Wel een mobiel abonnement bij KPN. Geen Netflix of Spotify enz. Kunnen jullie dat zo wijzigen zonder overleg? Bedankt voor uw reactie!
Hallo
Je hebt sowieso recht op een korting op jouw mobiele abonnement. En een gratis pluspakket.
Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden
Hoi
Hallo
Je hebt sowieso recht op een korting op jouw mobiele abonnement. En een gratis pluspakket.
Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden
Hoi
Is het gelukt via de link? Of heb je nog onze hulp nodig?
We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je toch nog hulp nodig hebt, dan horen we het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.