Skip to main content
Beantwoord

Jarenlang klant bij KPN en krijg geen aanbiedingen

• November 3, 2025
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste

Ik zie allerlei aanbiedingen voorbij komen voor nieuwe klanten. Maar wat krijgen klanten die al meer dan 20 jaar klant zijn bij jullie? Niks. Af en toe extra mb's en dat is het. Geen playstation 5 of nieuwe ipad/telefoon/laptop of tv en dergelijke

Ik vind dat wij ook af en toe eens mogen in het zonnetje gezet worden voor onze lange jaren klant zijn.

ik hoor het graag wat jullie reactie hierop is

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Silvie77. Welkom op de community! En wat bijzonder dat je al meer dan 20 jaar klant bent bij ons. Ik snap heel goed dat het niet eerlijk voelt als je nieuwe klanten aanbiedingen ziet krijgen, zoals een cadeau of korting. 

Nieuwe klanten kunnen vaak gebruik maken van een welkomstactie. Voor klanten zoals jij, die al lang bij ons zijn, geven we juist blijvende voordelen. Denk aan de Combivoordelen wanneer je KPN Internet en mobiel hebt, zoals extra korting en dubbele data. Dat loopt elke maand door. In het topic hieronder lees je hier meer over.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 3, 2025

Nou dat gaat niet gebeuren 😉. Het is onbetaalbaar om 2.5 miljoen playstations weg te geven. Maar dat snapt u ook wel.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hoi ​@Silvie77. Welkom op de community! En wat bijzonder dat je al meer dan 20 jaar klant bent bij ons. Ik snap heel goed dat het niet eerlijk voelt als je nieuwe klanten aanbiedingen ziet krijgen, zoals een cadeau of korting. 

Nieuwe klanten kunnen vaak gebruik maken van een welkomstactie. Voor klanten zoals jij, die al lang bij ons zijn, geven we juist blijvende voordelen. Denk aan de Combivoordelen wanneer je KPN Internet en mobiel hebt, zoals extra korting en dubbele data. Dat loopt elke maand door. In het topic hieronder lees je hier meer over.