Skip to main content

Zojuist onderstaande mail ontvangen:

 

We hebben goed nieuws! Je krijgt het Pluspakket binnenkort helemaal gratis van ons. Omdat je Internet, TV en Mobiel combineert, verrassen we je graag met nog meer voordeel. Dat wordt lekker genieten van extra zenders, meer films en nog meer series.

 

Wanneer zetten we het Pluspakket gratis aan?
Dit doen we in november of december. Het duurt dus even voordat je de verandering ziet. Voor deze aanpassing hoef je zelf helemaal niets te doen. Wanneer het zover is, krijg je een e-mail waarin staat 'Uw voordelen zijn veranderd'.

 

Je blijft hetzelfde betalen
Het Pluspakket zie je terug op je factuur met deze 2 regels:
'Pluspakket 6,99' en 'Korting Pluspakket 6,99'.

Wat is het Pluspakket?
Met dit pakket geniet je van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series. Het is leuk voor jong en oud. Wil je meer weten of heb je nog vragen?

 

Aardig wel :smiley:

Hoi @Kitty71 , welkom terug op het forum. 

Heb je op de vaste aansluiting een Hussel abonnement én ook een kpn mobiel abonnement dan zal dat waarschijnlijk deze maand zo zijn. 

@lsijnave

Staat er niet ook iets van 'korting -6,99' ?

We voldoen ruimschoots aan alle voorwaarden, de factuur is net afgeschreven, dus deze maand zal het waarschijnlijk nog niet zo zijn.  


Toegegeven, december is nog niet helemaal voorbij. Maar als KPN eind oktober al een gratis extra zenderpakket belooft, dat in november of december wordt geactiveerd zou dat cadeautje voor de feestdagen toch eigenlijk operationeel moeten zijn. 
Nog steeds niets terug te vinden Jammer! Benieuwd of het er voor 1 januari wel opstaat


Toegegeven, december is nog niet helemaal voorbij. Maar als KPN eind oktober al een gratis extra zenderpakket belooft, dat in november of december wordt geactiveerd zou dat cadeautje voor de feestdagen toch eigenlijk operationeel moeten zijn. 
Nog steeds niets terug te vinden Jammer! Benieuwd of het er voor 1 januari wel opstaat

Ik heb van de week van een KPN klantenservice medewerker bericht gekregen dat het pluspakket miv 11 december verrekend zal worden! 😉 We hadden dat pluspakket al een aantal jaar, nu is het ook nog eens gratis. 


Gratis pluspakket? Die mail heb ik al gehad ivm mijn husselvoordeel?

Ik betaal er nog steeds voor, staat nog steeds op factuur.

En als ik via instellingen dat pakket wil annuleren dan krijg ik de melding dat ik pas miv 2 januari 2022 kan opzeggen??  Hoezo gratis?

Mvg T. Weffers