Heb bericht gehad via seaters dat ik ben ingeloot voor 2 kaarten voor e wedstrijd Nederland spanje. Betaal link gekregen voor 2 keer 4 euro en betaald. Tickets downloaden bleek een pdf met verwijzing naar een link https://ticketing.knvb.nl etc. Daar al mijn gegevens ingevuld en kon maar 1 kortingcode invullen ipv 2. Vervolgens op betalen gedrukt daar al mijn persoonlijke gegevens ingevuld en zegt de website dat de in log zogenaamd onjuist is. En geen mogelijkheid om verder te komen. Dit wel 10 keer geprobeerd maar lukt niet. Als ik inlog via de kpnapp dan staat daar dat ik tickets heb gewonnen alleen kan ze dus niet gebruiken. Daarbij moet ik ze uiterlijk morgen verzilveren zoals vermeld in de pdf genaamd tickets wat geen tickets bevat. Wil heel erg graag naar de wedstrijd met mijn bonuskind maar dit gaat 'm zo niet worden. HELP !!
Beantwoord
Kaartjes Nederland-Spanje verzilveren
Beste antwoord door Alex van KPN
Hi
Zo te lezen gaat er toch iets niet goed. Je kunt in dit geval contact opnemen met Seaters via hun formulier of het e-mailadres support@kpn-seaters.zendesk.com. Leg daar zo goed mogelijk uit wat er aan de hand is, dan moet dit goedkomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.