Skip to main content
Beantwoord

Kan geen huishouden toevoegen en daarmee geen combivoordeel aanvragen

• September 9, 2025
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Gisteren is mijn mobiel nummer geporteerd en ben ik over met vast en mobiel. Nu probeer ik sinds gister een huishouden toe te voegen, maar er gebeurt niets na invullen klant- en/of mobiel nummer. Nu probeer ik contact te krijgen met de klantenservice, maar nergens een telefoonnummer te vinden, de chat start niet en een belafspraak maken doet ook niks. Begin spijt te krijgen dat ik ben overgestapt.

*Edit: zojuist startte de chatbot wel, en kon ik een terug belafspraak maken. CS heedt her snel.opgelost, maar toch een frustrerende start*

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Wowtar> Welkom op de community! Ik begrijp dat dit een lastige start voor je was. Goed om te horen dat de klantenservice het inmiddels heeft opgelost. Na een overstap of kan het soms even duren voordat alle systemen klaar zijn. Daardoor lukt het toevoegen van een huishouden niet altijd meteen.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Hoi ​@Wowtar> Welkom op de community! Ik begrijp dat dit een lastige start voor je was. Goed om te horen dat de klantenservice het inmiddels heeft opgelost. Na een overstap of kan het soms even duren voordat alle systemen klaar zijn. Daardoor lukt het toevoegen van een huishouden niet altijd meteen.