Skip to main content
Antwoord

Kan geen MB's delen

• November 1, 2020
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Kan geen mb delen , krijg alleen mijn afrekeningen te zien

Beste antwoord door Radiofreak

UPDATE 10.34u: Via de app weer mb's kunnen  delen, het duurt wel even voordat de gegevens van het openingsscherm zijn geladen.

Ook hier werkt mb's delen niet, zowel via de app als website. Volgens mij was dit begin vorige maand(en) ook al zo. Het lijkt wel een soort ontmoedigingsbeleid te worden en nee...ik ben niet gefrustreerd 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Vervelde, welkom! Zijn jullie al wel een ‘huishouden’ samen? Mocht je je daar wel voor aangemeld hebben, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s). Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik ernaar. 

• Deelnemer
  • Antwoord
  • November 2, 2020

UPDATE 10.34u: Via de app weer mb's kunnen  delen, het duurt wel even voordat de gegevens van het openingsscherm zijn geladen.

Ook hier werkt mb's delen niet, zowel via de app als website. Volgens mij was dit begin vorige maand(en) ook al zo. Het lijkt wel een soort ontmoedigingsbeleid te worden en nee...ik ben niet gefrustreerd 😉

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Fijn! We doen ‘t niet expres hoor!:tired_face: Excuses voor het ongemak!