Skip to main content
Beantwoord

Kan ik in Combivoordeel level 3 zowel gratis Netflix als gratis Videoland krijgen?

• August 11, 2025
  • 1 reactie
  • 129 keer bekeken

Hallo,

Momenteel zit ik level 1 en heb ik nog één punt nodig om in level 2 te komen.

Nu willen wij Spotify afsluiten = 1 punt waardoor we in level 2 komen. Als extra kunnen wij dan kiezen voor gratis Netflix.

Mijn vrouw kan  echter ook een nieuw tel. abonnement afsluiten = 4 punten, waarmee we in level 3 komen. Bij level 3 kan ik bv. weer kiezen uit een gratis streamingsdienst (Disney+/Videoland/HBO). 

Klopt het dat wij in level 3 dus, naast alle overige voordelen, 2 gratis streamingsdiensten krijgen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@David1408, welkom op de KPN Community. Bij de KPN Combivoordelen in level 3 heb je iets meer keuze uit de entertainment opties. Het is niet zo dat je dan 2 gratis diensten krijgt. 

Bij Netflix kun je in level 3 kiezen voor Standaard in plaats van dat Basis gratis is, zoals bij level 2. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Hallo ​@David1408, welkom op de KPN Community. Bij de KPN Combivoordelen in level 3 heb je iets meer keuze uit de entertainment opties. Het is niet zo dat je dan 2 gratis diensten krijgt. 

Bij Netflix kun je in level 3 kiezen voor Standaard in plaats van dat Basis gratis is, zoals bij level 2.