Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn welkomstcadeau eerder krijgen?

• August 22, 2026
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Beste KPN Community / Moderators,

Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar KPN Glasvezel 1Gb met de actie voor de gratis 55" Philips Ambilight TV als welkomstcadeau. Mijn huidige contract bij Odido loopt echter nog tot 12 december 2026, dus de ingangsdatum staat pas voor die tijd gepland.

Onze huidige televisie is bijna 20 jaar oud en staat op het punt om het definitief te begeven. Nu begrijp ik dat het welkomstcadeau normaal gesproken pas wordt verstuurd nadat de lijn actief is én de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn.

Mijn vraag is: is er écht geen enkele mogelijkheid of uitzonderingsprocedure om schriftelijk/zwart-op-wit afstand te doen van de bedenktijd, zodat de TV al eerder verstuurd kan worden? Ik hoor het heel graag als er een mouw aan te passen valt!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@NaomiLisanne, als je tv zo aan vervanging toe is snap ik dat je de nieuwe graag wilt hebben!

We hebben niet de mogelijkheid om het eerder te versturen, dat gaat automatisch via onze partner. Wij hebben daar geen invloed op.

Meer over het welkomstcadeau kan je in onze Kennisbank lezen: 

2 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 22, 2026

Nee, dat is helaas niet mogelijk ​@NaomiLisanne 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2026

Welkom op de community ​@NaomiLisanne, als je tv zo aan vervanging toe is snap ik dat je de nieuwe graag wilt hebben!

We hebben niet de mogelijkheid om het eerder te versturen, dat gaat automatisch via onze partner. Wij hebben daar geen invloed op.

Meer over het welkomstcadeau kan je in onze Kennisbank lezen: 

Â