Skip to main content
Beantwoord

Kan KPN een aanbod doen die mij bij KPN laat blijven?

  • 5 August 2024
  • 10 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik wordt gebeld door aanbieders met aantrekkelijk voorstellen om naar hen over te stappen.

scheelt echt veel geld. Heeft KPN iets in huis voor vaste klanten om ze te behouden?

Hallo @Jabek ,

Hier wordt niets gedaan met het geven van kortingen. 

Wat je kunt doen is bellen met 0800-0402 (spreek in “opzeggen”) en vraag dan in het gesprek om een verlengingsvoorstel. 


Als je de bruto prijzen naast elkaar legt, dus de tijdelijke kortingen niet meegerekend, scheelt het bijna niets @Jabek , mocht het anders zijn toon eens een voorbeeld.

 


Per maand maakt het niet veel uit, maar doordat je 4 maanden gratis krijgt scheelt het in mijn geval €400.

ik heb inmiddels een verlenging bij KPN aangevraagd.


Per maand maakt het niet veel uit, maar doordat je 4 maanden gratis krijgt scheelt het in mijn geval €400.

ik heb inmiddels een verlenging bij KPN aangevraagd.

Fijn dat het gelukt is! 👍🏼


KPN adverteert momenteel met een mooie aanbieding. 35 euri/maand . Snelpakkers heet het, maar mogelijk alleen voor nieuwkomers.
Hoe kun je als bestaande klant mee profiteren van zo’n pakket?
Denk aan opzeggen en opnieuw aanvragen/toetreden??

mvg,
Geros


Dat zou kunnen @GeOs maar dan wel op de naam van een eventuele partner. Je bent pas een nieuwe klant als je zes maanden geen klant bent geweest. 


Deze aanbieding is uitsluitend voor nieuwe abonnees @GeOs . Nú opzeggen en meteen van deze aanbieding kan niet: je bent pas over een half jaar weer “nieuwe” klant. 

Wat wel kan om van deze aanbieding gebruik te maken, is je eventuele partner of huisgenoot het abonnement te laten afsluiten.


Dank Joep1965 en Bertelman voor de feedback:
Mag ik het zo zien, dat mijn vrouw (al 46 jaar mijn echtgenote) dan een contract voor een jaar kan afsluiten, ik moet opzeggen, en dat mogelijk in 2025 kan herhalen in tegenovergestelde richting.
Mazen in de wet ??? Als het legaal is, dan kan je een flink voordeel behalen, ruw geschat ca. 500 euro/jaarbasis, met een pluspakket aan zenders, denk ik.
mvg,
GeOs


Bij voorkeur haar eigen achternaam gebruiken dan. En een andere rekeningnummer. 


Hoi Nick83,
idd, zo zou je het moeten doen.
Nu werk ik niet bij of voor KPN, maar het adres blijft natuurlijk hetzelfde. 
Bijzonder dat KPN zo’n optie niet dichttimmert. Ik zou eerder naar een andere provider willen overstappen, is wat fair-der, ook meer prikkelend voor de huidige provider om het beter te doen dan de competitie. Irritant aan bv de Gids funktie is dat zoveel series (crimi's) een slotje meekrijgen, series zijn juist om te volgen op een tijdstip wat de volger uitkomt. Alleen al daarom zou je beter voorgelicht moeten worden, als je toetreedt naar een andere provider.
Ook bedankt voor jouw bijdrage in deze.

mvg,
GeOs


Reageer