Skip to main content

Binnenkort stap ik over van XS4ALL Compleet naar KPN Hussel Compleet. Ik heb een Mijn KPN account met daarin Thuis. Het gedeelte mobiel staat op naam van mijn vrouw op een ander mailadres (dus ook een ander MijnKPN). Dat wil ze graag zo houden omdat dit voor haar duidelijk is. Kan ik een mobiel nummer op het zelfde adres koppelen zonder dat op één MijnKPN account te doen? Het gaat immers om hetzelfde adres en niet om hetzelfde gekoppelde mailadres toch? 

Hallo @SledgehammerNL ,

Ja, geen probleem. Bepalend is het adres waar de twee verschillende abonnementen zijn geregistreerd. Het e-mailadres en de naam van de abonnee zijn niet leidend. 
 

Vaak gaat de registratie van de Hussel/Compleet-voordelen automatisch. Maar voor de zekerheid hieronder de instructie waar je de aanvraag handmatig kunt doen. Dit kun je ongeveer twee dagen na de start van het abonnement aanvragen. 


Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 


@Noordzee Top. Dank je!