Skip to main content

Sedert juli heb ik een combipakket met TV en Internet en Mobiel (welke er al was) na herhaaldelijk bellen en uiteindelijk 1 verrekening werd aangegeven (25€) alles opgelost en vanaf september de facturen correct met nog een verrekening van augustus en met korting van september -/- 15€ dus.  Niets is minder waar want de afgelopen nota was wéér de volle prijs en zonder verrekening van augustus......graag een correcte oplossing en GEEN verrekening meer, maar terug storten, ik kom gewoon per maand geld te kort op deze manier van doen en ik was altijd een blije klant van KPN 

Hi @nlutgens! Welkom op het forum. Om welke korting gaat het? Gaat het om een vergoeding van de aansluitkosten? Of een combivoordeel?

Wil je naast het aangeven ook je profiel invullen? Dan kan ik bij je gegevens om te zien wat er gedaan is. 


hoi Bram, 

 

Ondertussen profiel aangepast en het gaat om 7.50€ per maand op mobiel, 5€ Spotify en gratis pluspakket. zoals ik begrepen heb telefonisch was er iets mis met koppelen doordat ik verhuisd ben met alleen nog mobiel. 


@nlutgens ik heb voor je gekeken. De korting heeft een paar dagen uitgestaan. Die is de dag na het versturen van je rekening weer aangezet. 

Dit betekent dat je 1 dag korting gemist hebt. Op je volgende factuur wordt het bedrag met terugwerkende kracht vanaf 9 oktober weer toegevoegd. En moet het daarmee opgelost zijn. 

Ik wil je bij voorbaat in ieder geval excuses aanbieden voor de overlast. 

zou je hier na het ontvangen van de rekening 9 november willen laten weten of alles goed verrekend is?