Sinds gister heb ik werkend internet via de glasvezel van KPN. In principe is dit allemaal vrij snel geregeld, aangezien er al een kabel lag.
ik heb een abonnement met 6 maanden voor 35 euro, daarna regulier tarief. Ik heb dit afgesloten via de telefoon. Echter heeft de medewerker niet gevraagd welke snelheid ik wilde. Toen de samenvatting binnenkwam, zag ik staan dat er 100 mbit in het pakket zat. Omdat het de eerste maanden ongeacht de snelheid 35 euro was, heb ik direct teruggebeld. Ik heb van de man die ik toen aan de lijn had gehoord dat hij of de bestelling opnieuw erin kon zetten (maar dat zou wat tijd in beslag nemen), of ik kon het zodra het actief was zelf aanpassen in de app. Nu wil ik het zelf aanpassen in de app, maar nu komen er opeens kosten bij per maand. Hoewel de medewerker mij wel gelijk gaf dat dit erg vreemd is, gaven ze aan niks te kunnen doen. In het kort heeft de foutieve informatie van de medewerker van KPN mij dus flink wat snelheid gekost. Kunnen jullie nog iets voor mij beteken in deze miscommunicatie?
groet