Skip to main content
Beantwoord

KPN Combivoordeel: Level 1 niet zichtbaar

• February 13, 2025
  • 11 reacties
  • 530 keer bekeken

Yvon-S
Deelnemer

Ik heb TV, internet en mobiel van KPN maar mijn level 1 is niet zichtbaar.

Alle producten staan op 1 adres en zijn gekoppeld.

Ik zou graag gebruik willen maken van de combideal maar op deze manier kan ik dat niet regelen.

Heeft iemand een idee om dit voor mekaar te krijgen?

Bij voorbaat dank.

Beste antwoord door Noordzee

@Yvon-S 

Ik lees onderin dat je nog geen huishouden hebt aangemaakt. Mogelijk staat er ergens iets niet goed. 

Was je wel aangemeld voor de oude kortingsregeling? Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 13, 2025

Hallo ​@Yvon-S ,

Je moet daarvoor in de app MijnKPN zijn.

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in de MijnKPN app naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Lukt het niet? Dan is de app overbelast en kun je het later nog eens proberen. 

Yvon-S
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 13, 2025

Hartelijk dank voor uw snelle reactie.

Ik ben al een week in de app bezig, ook daar ik het niet te zien. Ik begrijp dat het druk is maar als er al een week niet zichtbaar is dat ik level 1 heb en daardoor niet verder kom is de actie misschien onderschat of de capaciteit is te weinig. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 13, 2025

Dat lijkt mij inmiddels wel duidelijk. Vervelend natuurlijk, maar uiteindelijk zal het een keer lukken. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 13, 2025

Hoi! Ik haak hier even in.

Het is de afgelopen dagen continu mogelijk geweest om gebruik te maken van de vernieuwde Combivoordelen, dus ik vraag mij af wat er nu precies niet in te zien is ​@Yvon-S?

In de MijnKPN app ga je

• naar het tabblad Voor Jou
  • vervolgens klik je op Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen.

Als het goed is, zie je daar jouw level staan en kun je, als je iets verder naar beneden scrolt, klikken op Ik wil een ander cadeau kiezen.

Ik ben heel erg benieuwd wat jij in de app te zien krijgt! 😊

Yvon-S
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 13, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 13, 2025

@Yvon-S 

Ik lees onderin dat je nog geen huishouden hebt aangemaakt. Mogelijk staat er ergens iets niet goed. 

Was je wel aangemeld voor de oude kortingsregeling? Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Yvon-S
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 13, 2025

Klik ik vervolgens op "zo kom ik in level 1” dan zie ik het rijtje met abonnementen die ik daarvoor nodig heb.

En als ik op Maak 'n huishouden aan klik dan staan er producten die ik al heb. Daar kom ik ook niet verder mee.

Yvon-S
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 13, 2025

@Yvon-S 

Via de link die je stuurde zag ik idd dat er nog geen combivoordeel berekend werd.

Dit net ingevuld, waarschijnlijk gaat het straks wel lukken.

Dank voor je hulp.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 13, 2025

OK ​@Yvon-S mooi, je bent weer een stap verder.

Nu dan:

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in de MijnKPN app 

• naar het tabblad Voor Jou
  • vervolgens klik je op Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen.

Als het goed is, zie je daar jouw level staan en kun je, als je iets verder naar beneden scrolt, klikken op Ik wil een ander cadeau kiezen.

Yvon-S
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 13, 2025

OK ​@Yvon-S mooi, je bent weer een stap verder.

Nu dan:

Ga in de MijnKPN app 

• naar het tabblad Voor Jou
  • vervolgens klik je op Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen.

Als het goed is, zie je daar jouw level staan en kun je, als je iets verder naar beneden scrolt, klikken op Ik wil een ander cadeau kiezen.

Het is gelukt, super bedankt voor de hulp. ;)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 13, 2025

Mooi zo 👍🏽 En graag geholpen natuurljk.