Skip to main content

Beste kpn,

Wij hebben een aantal abonnementen van kpn op hetzelfde adres. 
Nu probeer ik al de hele middag Mb’s onderling te delen. Met 3 nummers lukt dit wel, maar met het vierde nummer lukt dit niet.

Ik heb op allerlei manieren geprobeerd dit nummer toe te voegen, maar zonder resultaat.

Kunnen jullie dit vierde nummer toevoegen ?

groetjes Jonna 

Hallo @Jonna90 ,

Is dat vierde nummer soms een oud Telfort-nummer? 

Want daarmee kun je geen MB’s delen. 


Nee dit is ook gewoon een kpn nummer


Ok, wil je dan dat bewuste nummer vermelden in jouw forumprofiel?

Zou je je Forumprofiel verder willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer


Ik heb mijn profiel net bijgewerkt


Hoi @Jonna90. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen MB's kan delen naar het vierde nummer. Ik zoek graag voor je uit wat hier de reden van is. Laat je het mobiele nummer waar je geen MB's naartoe kunt sturen ook achter in jouw KPN Forum profiel? Het 06-nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel. Ik zie dat er op dit moment 4 mobiele abonnementen in jouw Hussel-huishouden zitten. Kan je inmiddels al MB's delen met alle vier abonnementen?


Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel. Ik zie dat er op dit moment 4 mobiele abonnementen in jouw Hussel-huishouden zitten. Kan je inmiddels al MB's delen met alle vier abonnementen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je MB's kan delen naar alle abonnementen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!