Skip to main content

Hoi! Ik heb KPN Hussel (TV & Internet) en een sim-only abonnement. Krijg 5 euro korting per maand op mijn mobiele abonnement, dat zie ik ook terug in MijnKPN. Maar volgens de website zou ik ook verdubbeling van mijn MB’s moeten krijgen, en dat kan ik nergens terug zien. Het wordt nog geadverteerd op de website (https://www.kpn.com/compleet.htm). Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Hoi @Lozzilla ,

Dat is nu precies één van de verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel. Jij geeft aan dat je Hussel hebt. Bij Hussel wordt er niet meer verdubbeld. 

Zie hieronder voor de voornaamste verschillen. 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 

 


Maar KPN Compleet is toch Hussel + mobiel? Dan heb je dat toch automatisch? Of is KPN Compleet een ander type product?


Nee, het zijn twee verschillende producten. 
 

KPN Compleet wordt al sinds begin oktober 2919 niet meer aangeboden aan nieuwe klanten of bij verlengingen. Als jij jouw mobiele abonnement verlengd hebt sinds 8 oktober 2019 dan is het automatisch een KPN Hussel abonnement geworden. En dan mis je inderdaad de MB-verdubbelaar. 


Oh wat jammer! En wat extreem onduidelijk aangegeven op de website :sweat_smile:, vandaar dat ze me recentelijk hebben gebeld om me over te krijgen op Hussel. De kleine lettertjes er niet bij verteld. Boefjes.

 

Dank je voor de uitleg! Weet jij ook of ik recht heb op 5 euro korting op een entertainment pakket als ik TV, internet en sim only heb? Ik lees steeds over TV, internet en mobiel en heb zo'n vermoeden dat sim only daar niet onder valt. Als ik die voordelen check doe staat het er ook niet bij.. 


Ja , graag gedaan. :thumbsup_tone4:  

(En voor de toekomst : Ga NOOIT in op telefonische verkoop van wie dan ook. Zoek het eerst zelf op je gemak uit wat de mogelijkheden zijn.) 

 

Je hebt wel recht op een korting van 5 euro op een entertainment pakket. Ook als je Sim-Only hebt. Maar je moet dit wel zelf aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 

 

Hieronder de uitleg van het huidige KPN Hussel en het recht op een korting van 5 euro : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


Dank voor het advies!

Ik heb Spotify Family via KPN lopen maar gek genoeg verschijnt daarover niets in beeld bij mijn hussel voordelen. Ook op mijn facturen betaal ik zo te zien al die tijd 14,99 per maand. Ik heb me voor alles dat mogelijk was aangemeld gisteren en daar stond niets bij over entertainment of Spotify. Sterker nog, ik heb via die telefonische "deal" een paar maanden gratis Videoland gekregen. Zag gister dat dat nog aan stond en dat ik er zelf de volle mep voor betaal!

 

Enig idee welk nummer ik het beste kan bellen om hierover te klagen? 


Jawel, KPN is telefonisch te bereiken via 0800-0402.

Let er wel op dat jij dan inderdaad een Hussel Thuis abonnement hebt voor jouw TV en internet. (Zoals je schrijft.) 

Want in theorie kun je KPN Hussel hebben voor je mobiele telefoon en nog steeds KPN Compleet voor jouw internet en TV. In dat geval heb je of het pluspakket gratis of het Fox Sport pakket gratis. (zie het tabelletje in mijn eerste reactie.) En dan krijg je geen korting op een entertainment-pakket. 

 

 


Top! Bedankt voor de hulp.