Skip to main content

Hi!

Afgelopen maand ben ik verhuisd en ingetrokken bij mijn vriend. Hij had al KPN tv en internet abonnement dus ik heb mijne opgezegd. Nu is mijn KPN compleet vervallen (vandaag kreeg ik email), terwijl ik nu weer gebruik maak van KPN. Kan ik KPN Compleet voordelen terug krijgen nu ik weer gebruik maak van KPN? 
 

Dank alvast!

Dan zal je jouw abonnement op het adres van jouw vriend moeten zetten en deze opnieuw moeten aanmelden voor KPN Compleet/Hussel.


En hoe doe ik dat? Ik heb net mijn adres gewijzigd, maar zie nergens staan dat ik iets aan kan zetten of wijzigen. Ook bij abonnement wijzigen zie ik maar 3 opties (meer of minder belminuten enz)


En hoe doe ik dat? 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Hey @Geertje_kpn, welkom op het KPN forum! :)

Wat wjb aangeeft klopt, als je mobiele abonnement succesvol is verhuisd naar het nieuwe adres kun je jouw mobiele abonnement opnieuw koppelen voor KPN Compleet / Hussel voordelen. Jij wordt dan gekoppeld aan het klantnummer voor Internet (TV en bellen) van je vriend en diens mobiele nummer, zodat jullie ook MB's kunnen delen. Handig!

Is het aanmelden inmiddels gelukt?    


Hoi @Nadia , Dank voor je berichtje.

 

Nee het is me nog steeds niet gelukt. Ik kan nergens mijn gegevens wijzigen en mijn nieuwe adres toevoegen. Resultaat is dat het me dus ook niet lukt om me aan te melden op mijn nieuwe adres, omdat ie dan zegt dat mijn gegevens niet kloppen. 

 

Waar kan ik mijn adresgegevens wijzigen? Bij info en instellingen blijftie maar laden dus daar werkt het niet. Hoor het graag! Dank!


Hey @Geertje_kpn, wat jammer dat het nog niet is gelukt. Ik leg je graag uit waar je jouw adresgegevens kunt aanpassen:

  • Open de MijnKPN- app
  • Ga naar: ‘Producten’
  • Bij onderwerp Abonnementsgegevens open je ‘Persoons- en Betalingsgegevens’
  • Wijzig bij ‘Persoonsgegevens’ de postcode en huisnummer, de adresgegevens wordt dan automatisch opgehaald
  • Druk op: ‘Verificatiecode versturen’. Ter controle sturen we een sms-bericht naar het mobiele nummer
  • Geef de verificatiecode door en druk op ‘Verzenden’ 
  • De adresgegevens wordt binnen  1 - 2  dagen aangepast

Lukt het niet via bovenstaande stappen? Neem dan even contact met ons op via 0800 0402. Mijn collega helpt je dan graag het mobiele nummer te verhuizen! :)

Vergeet niet na de verwerking van je gegevens je aan te melden voor KPN Compleet / kpn Hussel!


Reageer