Skip to main content

Goedemiddag,

Onlangs ben ik gebeld dat het voor mij voordelig zou zijn om een KPN mobiel abonnement af te sluiten omdat ik dan kortingen zou krijgen.

Waaronder gratis Foxsports (inmiddels ESPN). Dit heb ik in december gedaan. Nu heb ik net te horen gekregen dat dit opeens niet meer van toepassing is. Omdat ik KPN hussel heb. Maar ik heb nu wel televisie, internet en mobiel via KPN. 

Terwijl dit mij een maand geleden is beloofd.

Dit is best vreemd.

Hoe zit dit precies?

Is uw thuis abonnement een KPN Hussel abonnement? Heeft u dat onlangs verlengt? 


Dit is inderdaad een Hussel abonnement. Dit heb ik afgesloten rond juli.


Dit is inderdaad een Hussel abonnement. Dit heb ik afgesloten rond juli.

En was dat voor of na dat u gebeld bent om het mobiele abonnement af te sluiten?


Ik heb eerst in juli mijn hussel abonnement afgesloten. Daarna ben ik gebeld in december om mijn mobiele abonnement af te sluiten. 


Ow, dat is slordig...


Dus ik verwacht wel dat KPN dit gaat nakomen. Anders zijn ze wel een klant kwijt.


Welkom op ons KPN Forum @PatrickH1992! Bedankt voor je vraag. Vervelend dat de nieuwe KPN Hussel voordelen niet goed uitgelegd zijn. 
Alleen met onze vorige propositie kreeg je FoxSports of het Pluspakket gratis. Met KPN Hussel ontvang je €5,00 korting op een entertainmentpakket. Check kpn.com voor meer info. 


 


Beste Lisa,

Dit heeft niks te maken met verkeerd begrepen. Ik heb herhaaldelijk gevraagd of ik foxsports gratis zou krijgen. Ja, dit is dan helemaal gratis werd mij verteld. 

Jullie kunnen ervan uit gaan dat ik na mijn contract zal overstappen naar Ziggo. Ik zal dan ook anderen op de hoogte brengen van deze oplichtingspraktijken. 

Schandalige vertoning dit!


Het is inderdaad erg slordig is van mijn collega. Al helemaal omdat het, onder mijn collega's, algemeen bekend zou moeten zijn. 
Ik begrijp de overweging om zo snel mogelijk over te stappen, @PatrickH1992 . Ik had je graag willen helpen, maar we hebben helaas niet de mogelijkheid om dit gratis voor je aan te zetten. 
Krijg je al wel de €5,00 entertainmentkorting? Als dit niet zo is, dan zet ik dit graag voor je aan. 

Hiervoor heb ik je abonnementsgegevens nodig. Die kun je invullen in je profiel. Postcode, huisnummer, en klantnummer is voldoende. 

 

Â