Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik mail over bezorging EK hoesje?

  • 13 June 2024
  • 13 reacties
  • 424 keer bekeken

Ik heb vorige week het EK hoesje besteld, jullie gaven al aan dat ik daar geen bevestiging mail voor kreeg maar krijg ik wel een mail van het bedrijf dat het bezorgd of dat ook niet?

Hallo @Marijn11 , in het topic 

is te lezen dat het bij sommigen bijna 2 weken kan duren. Geen idee of er nog bevestigingen bij komen.


Hallo @Marijn11 , in het topic 

is te lezen dat het bij sommigen bijna 2 weken kan duren. Geen idee of er nog bevestigingen bij komen.

Wel raar dat er word gezegd “binnen een week bezorgd” maar kan het begrijpen als ze het druk hebben


Waar blijft mijn EK hoesje...06-06-24 besteld!


Waar blijft mijn EK hoesje...06-06-24 besteld!

voor mij hetzelfde, gewoon nog maar afwachten denk ik


Wanneer komen die hoesjes binnen dadelijk is het ek alweer gedaan. 4 juni besteld nog steeds niks ontvangen en de klantenservice kan geen bestelling terugvinden. Wel 4 euro betaald voor de naam erop 


3 juni besteld. Nog geen hoesje met naam ontvangen. 

 

https://ekhoesje.kpn.com/contact

Hier navraag gedaan,  maar nog geen reactie. 


Hi allen, goedemorgen! Ik kan me voorstellen dat jullie met smart op je EK hoesje zitten te wachten, ik hoop dat er intussen al een paar binnen gekomen zijn het afgelopen weekend.

Het kan in ieder geval 7 dagen duren voordat je je hoesje ontvangt. Er zijn heel veel hoesjes aangevraagd, en weet dat er heel veel bestellingen verstuurd en onderweg zijn! Je hoesje wordt zo snel mogelijk bezorgd. 


Ik zie dat mijn hoesje nu na 2 weken onderweg is via de PostNL app.


Helaas het hoesje ook nog niet binnen, besteld zodra het kon.


Ik heb mijn hoesje nu ontvangen na 2 weken.


Fijn om te horen @detersbats en dank voor het delen. Veel plezier ervan en met het EK!


Wanneer komt het hoesje binnen en krijg je hier een mail over? Week geleden besteld en nog niks binnen.


Hi @Rvisser7, door de grote belangstelling kan de levering van je hoesje iets langer duren dan 7 dagen. Je kunt de zending niet volgen, want je ontvangt het hoesje via de post. Ik hoop dat je 'm inmiddels ontvangen hebt, en weet anders dat hij zo snel mogelijk naar je toe komt!


Reageer