Skip to main content
Vraag

Level niet zichtbaar bij Combivoordelen

• 20 februari 2025
  • 12 reacties
  • 103 keer bekeken

Mijn level is niet zichtbaar. Wel alle abo’s gekoppeld (1x mobiel, 1x tv en 1x internet) Wat kan ik doen om toch level 1 zichtbaar te krijgen? Dank!!

12 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 20 februari 2025

@Fleurtje000 

Misschien staat de oplossing in deze topic lees deze eens goed door:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 februari 2025

Heb er al een avondje speuren opzitten. Huishouden is aangemaakt en alle abonnementen stonden er al in. Helaas dus niet het antwoord. Dank voor je reactie 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 februari 2025

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 20 februari 2025

​ ​@Fleurtje000 

Het huishouden lijkt niet goed gekoppeld te zijn. Het lijkt erop dat mobiel niet aan u huishouden staat gekoppeld. Kunt u met onderstaande link u mobiele nummer koppelen?

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Lukt het dan wel?

PeterG
Superuser
  • 61146 reacties
  • 20 februari 2025

A alle abonnementen aangemeld voor voordeel. Via http://kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

alle abonnementen óók gekoppeld in MijnKPN 

???

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 februari 2025

Via de huishouden link krijg ik een foutmelding. En in mijnkpn zie ik ze alle 3 staan, zie screenshots. Zie ik iets over het hoofd?

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 20 februari 2025

@Fleurtje000 

Het factuur adres van uw internet abonnement en mobiel nummer komen deze overeen of verschillen deze van elkaar?

PeterG
Superuser
  • 61146 reacties
  • 20 februari 2025

Werkt het zo wel?

Combivoordeel aanmelden 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 februari 2025

@PPR058x Dank voor je reactie, ik moest het even nakijken. Beide staan op hetzelfde adres. Ook onder ‘Persoons- en betaal gegevens’ staan beide ‘pakketten’ vermeld (zie afbeelding hieronder). Wel een ander klantnummer, kan dan nog iets uitmaken? 

@PeterG Sorry, de link werkte wel maar kreeg een fout na aanmelden (“Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.”)

PeterG
Superuser
  • 61146 reacties
  • 21 februari 2025

Je kunt bellen, dat is het snelst. 

Of wachten op een kpn moderator hier. Dat duurt nog even. Doorgaans tot 3 dagen. 

Voor moderator dient je profiel ingevuld. 

Bellen 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 februari 2025

Dank ​@PeterG , ik heb inderdaad maar even gebeld. De meneer van de helpdesk was ook even confused, want alles stond (inderdaad) goed. Weet niet wat hij achter de schermen heeft gedaan, maar mijn level is nu zichtbaar 👌 Dank voor het meelezen en de hulp!!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6952 reacties
  • 24 februari 2025

Fijn dat het dan toch gelukt is ​@Fleurtje000! En iedereen bedankt voor alle geboden hulp. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Reageer