Skip to main content
Beantwoord

Maak ik gebruik van combikorting?

• July 11, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Beste 

zojuist belt een medewerker mij op van jullie, met de vraag waarom ik geen gebruik maak van de combikorting 

tv internet en bellen.

ik heb destijds het abonnement afgesloten op dezelfde dag dus mag er van uit gaan dat dit toen gedaan is door de medewerker waar ik destijds het abonnement telefonisch mee heb afgesloten 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Niels1805, welkom op de KPN Community. Het KPN Combivoordeel is van toepassing als je naast een internet abonnement van KPN ook een of meerdere mobiele abonnementen van KPN in gebruik hebt. Mocht je aan deze voorwaarden voldoen, dan kun je de voordelen activeren

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 11, 2025

Ik zit al 7 jaar bij de KPN en ben nog nooit gebeld  door KPN over combi korting , hield zelf de website van KPN in de gaten ingelogd en heb daar gebruik gemaakt van de combi korting heb nu Netflix gratis, tevens contract verlengd bij de KPN door in de gaten te huoden tot wanneer contract loopt . Dat U gebeld bent door derden is mijn inziens oplichting van derden . Nooit op reageren tevens als U wordt gebeld door een callcenter vermeld recht van verzet en verbreek de verbinding .

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Hallo ​@Niels1805, welkom op de KPN Community. Het KPN Combivoordeel is van toepassing als je naast een internet abonnement van KPN ook een of meerdere mobiele abonnementen van KPN in gebruik hebt. Mocht je aan deze voorwaarden voldoen, dan kun je de voordelen activeren