Skip to main content
Beantwoord

Maakt het voor combivoordeel uit op welke naam een data simkaart wordt aangevraagd?

• July 16, 2025
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Ik wil graag een mobiele data simkaart aanvragen voor gebruik in een tablet.
Het internet thuis abonnement staat op naam van mijn vrouw.
Wij hebben beide ook een mobiel abonnement.
Die van mij is Unlimited, Daarmee kan ik data delen met die data simkaart.

Om zo'n mobiele data simkaart aan te vragen moeten alle gegevens opnieuw worden ingevoerd.
Ik kan deze niet als ik inlog gewoon toevoegen aan ons abonnement.

Op zich geen probleem, Maar moet ik die data simkaart nu aanvragen op mijn eigen naam of moet mijn vrouw dat doen?
Of maakt dat geen verschil omdat deze later toch gekoppeld wordt aan de rest van de abonnementen?

Ik denk dat het geen verschil maakt maar dat wil ik even zeker weten😊

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@FamvDijk. Goede vraag die je stelt die waarschijnlijk wel bij meer mensen speelt. Dan kan ik daar nu gelijk duidelijkheid in geven. 

Het maakt voor de Combivoordelen niet uit op welke naam het abonnement staat. Wat belangrijk is dat hetzelfde adres wordt gebruikt en dat het nummer wordt toegevoegd aan het huishouden. Dat gebeurt in principe automatisch nadat het abonnement actief is, maar eventueel kun je dit zelf ook doen via MijnKPN. Dus jouw veronderstelling was juist :) 

Voor meer informatie over de Combivoordelen kun je terecht op onze Kennisbank. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Hoi ​@FamvDijk. Goede vraag die je stelt die waarschijnlijk wel bij meer mensen speelt. Dan kan ik daar nu gelijk duidelijkheid in geven. 

Het maakt voor de Combivoordelen niet uit op welke naam het abonnement staat. Wat belangrijk is dat hetzelfde adres wordt gebruikt en dat het nummer wordt toegevoegd aan het huishouden. Dat gebeurt in principe automatisch nadat het abonnement actief is, maar eventueel kun je dit zelf ook doen via MijnKPN. Dus jouw veronderstelling was juist :) 

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • July 18, 2025

Inmiddels heb ik de kaart al besteld😊

Bedankt voor de duidelijke uitleg 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Graag gedaan. Veel plezier er alvast mee!