Skip to main content

sinds augustus heb ik een abonnement met mijn mobiel die geeft aan dat ik 20 euro in de maand moet betalen maar de afspraak was 15 euro omdat ik ook tv en internet en vast bellen dus zou ik korting krijgen maar nooit gekregen hoe kan dat.

heb al eens eerder aangekaart maar nog geen verbetering ik hoop dat het nu een keer goed komt Mvg D-H.

Dan (lijkt mij) gaat er iets niet goed met de Husselkorting.


Hallo @huizinga2001, ik begrijp dat je je korting niet terug ziet waardoor de prijs van jouw abonnement hoger uitvalt. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Waar zag je dit staan, in MijnKPN of ergens anders? Als ik je hier nog mee kan helpen, vul je dan ook je gegevens in je forumprofiel in? Dan kijk ik even met je mee.


hallo heb je al iets gevonden over mijn te hoog maand bedrag?

 


Hi @huizinga2001, ik had geen berichtje meer van je gezien, waardoor ik ook niet zag dat je je profiel al ingevuld had. Fijn dat je je gegevens toegevoegd hebt. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat de Compleet voordelen niet aan staan. Hierdoor krijg je nu geen korting op het mobiele abonnement. Deze voordelen wordt niet automatisch geactiveerd, het is belangrijk dat je ze aanvraagt zo gauw je meerdere abonnementen bij ons hebt.

In dit geval heb ik de korting voor je aangevraagd, je ontvangt hierover een bevestiging per e-mail. Hierdoor krijg je straks €5 korting op je mobiele abonnement, waardoor je €15 per maand gaat betalen. Het is geen onderdeel van het abonnement, dus het zal niet in het abonnement in MijnKPN staan. Het is een extra, daarom zie je dit straks terug op de factuur.