Skip to main content
Antwoord

MB's delen

• November 2, 2019
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

MBs delen lukt niet.

Geen optie om instelling te doen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi@jvtz. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kan delen. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Helaas heb ik niet meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg verholpen hebt. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @jvtz. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kan delen. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2019

Hoi@jvtz. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kan delen. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Helaas heb ik niet meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg verholpen hebt. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!