Skip to main content

Het delen van MB's lukt niet. Ik kom niet op de volgende pagina terecht. 

Welkom bij ons op het forum @Ailuj, het delen van MB's lukt niet begrijp ik. Welke volgende pagina bedoel je precies? Ik neem aan dat je in MijnKPN zit en daar probeert te delen? Zie je daar wel andere nummers staan waar je mee kunt delen, of dat niet? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?


Als ik in naar mijn kpn ga en naar het o6-nummer waar ik de mb's van wil delen, dan druk ik op mb's delen, zie foto 1, vervolgens kom ik op een scherm waar ik op “meer informatie” kan klikken (foto 2). Als ik dat doe kom ik in het scherm van foto 3 en als ik dan op direct mb's delen klik, kom ik weer in het beginscherm (foto 1 en foto 4).

Foto 1
Foto 3
Foto 2
Foto 4

 


Dank je voor de foto’s @Ailuj. Bij de derde foto lijkt het erop dat dit nummer niet is gekoppeld aan een huishouden om MB's te kunnen delen. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen (met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Ik heb het forumprofiel aangevuld.


Bedankt voor de gegevens @Ailuj, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Je kunt op dit moment inderdaad geen MB's delen. Het delen van MB's kan alleen tussen KPN abonnementen, oud-Telfort abonnementen kunnen geen MB's delen. 

Een van beide abonnementen is een KPN Hussel abonnement, het andere abonnement is nu nog een TFT abonnement. Voor die laatste staat wel een verlenging klaar zo te zien, dat dat ook een KPN Hussel abonnement wordt na de looptijd van het huidige contract. Zo te zien zal dat op 10 september zijn. Vanaf dat moment zal je MB's kunnen delen tussen beide nummers.


Ik heb zeer recent het abonnement verlengd, hoe kan ik deze omzetten naar een KPN Hussel abonnement?


Klopt @Ailuj, ik zag de verlenging staan. Bij die verlenging wordt het abonnement al omgezet naar een KPN Hussel abonnement, en deze gaat zoals ik zei na het huidige abonnement in; vanaf 10 september. Tot die tijd is het afwachten.