Skip to main content
Beantwoord

MB''s delen lukt niet foutmelding mobiele telefoonnummers niet zichtbaar

• July 24, 2025
  • 3 reacties
  • 10 keer bekeken

Het delen van Mb's lukt sinds paar etmalen niet meer. hopeljik wordt het snel opgelsot. via mobiele app en website getracht.

blijft aangeven dat er geen tel nummers gekoppeld staan en verbruik daarmee niet inzichtelijk.

hopelijk snel opgelost in deze tijd van het jaar….

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Saimy 

Welkom op de community van KPN.

Er is momenteel een storing binnen de systeem van de mobiele abonnementen.
Hierdoor kun je momenteel helemaal niets, waaronder ook het delen van MB’s.
Door deze storing zijn je mobiele abonnementen momenteel ook niet zichtbaar in je Mijn KPN account en de Mijn KPN App.

Iedereen krijgt bij het inloggen in zijn of haar Mijn KPN account dezelfde melding te zien:
“Er is iets mis gegaan, we kunnen je mobiele producten niet tonen”

De IT afdeling van KPN is druk bezig om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen, maar er kan helaas geen eindtijd aangegeven worden, waarschijnlijk later vanavond of aankomende nacht.
Gewoon af en toe proberen, of je mobiele abonnementen weer zichtbaar zijn in je account.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Saimy 

Welkom op de community van KPN.

Er is momenteel een storing binnen de systeem van de mobiele abonnementen.
Hierdoor kun je momenteel helemaal niets, waaronder ook het delen van MB’s.
Door deze storing zijn je mobiele abonnementen momenteel ook niet zichtbaar in je Mijn KPN account en de Mijn KPN App.

Iedereen krijgt bij het inloggen in zijn of haar Mijn KPN account dezelfde melding te zien:
“Er is iets mis gegaan, we kunnen je mobiele producten niet tonen”

De IT afdeling van KPN is druk bezig om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen, maar er kan helaas geen eindtijd aangegeven worden, waarschijnlijk later vanavond of aankomende nacht.
Gewoon af en toe proberen, of je mobiele abonnementen weer zichtbaar zijn in je account.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 24, 2025

Dank voor je reactie 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Voor jou en voor toekomstige meelezers, we hebben hier inmiddels ook een storingstopic voor aangemaakt: 

Ik sluit dit topic even, zodat eventuele nieuwe meldingen hier niet ook nog onder komen.