Skip to main content

Vandaag KPN winkel geweest en die komen er ook niet uit... Blijkt toch heel ingewikkeld te zijn om MB's te delen met iemand uit 1 huishouden 

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Skippypiet. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik kon het gelijk voor je uitzoeken. Ik zie dat je op dit moment een “oud” Telfort abonnement hebt dat is overgezet naar KPN. Alleen als je een KPN-abonnement afneemt, kun je MB’s delen. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand.

 

Meer informatie hierover vindt je in het onderstaande topic. 

 


Bedankt voor je wijsheid, bij een KPN winkel kwamen ze er niet uit, vervolgens ben ik een dag later geweest en waren er andere werknemers en die wisten wel waarom het niet lukte. Het zou fijn zijn als dit vermeld werd op het site bij MB's delen, heeft mij veel energie gekost. Vind het trouwens best raar dat ik niet MB's kan delen terwijl ik al een paar jaar bij KPN zit. Heb naar sim only gekeken van KPN maar die zijn duurder dan wat ik nu betaal...Â