Skip to main content

Hallo iedereen,

Mijn vrouw en ik kwamen achter precies hetzelfde probleem, wij kunnen met de kpn kids sim onder ons kpn compleet niet kunnen gebruik maken van mb's delen. 

Het betreft de kids sim onder mijn telefoonnummer en nog ik of mijn vrouw kunnen mb's naar het kids sim overhevelen.

Het nummer komt wel netjes terug in mijnkpn.. 

Hoe nu verder? 

Groeten,

Henk Steenwijk

@Steenwijkh Welkom op het forum. Dat wil ik graag even voor je nalopen! Het nummer is dus wel zichtbaar in MijnKPN maar je krijgt een foutmelding wanneer je MB's probeert te delen? Kun je jouw profiel verder aanvullen en in het vakje persoonlijke opmerkingen de betreffende nummers kunnen zetten? Dan kijk ik even met je mee!


@Steenwijkh Is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten! Ik help graag 🙂


Goedemorgen Remco_,

Allereerst mijn excuses, ik ben deze post helemaal uit het oog verloren en zoals met een hoop zaken is bij mij letterlijk van toepassing uit het oog uit het hart (geheugen in dit geval).

Ik heb ondertussen mijn informatie in het profiel deel aangevuld met alle informatie. Het was namelijk ondertussen nog steeds niet gelukt helaas. 

Als je me er nog verder mee zou willen helpen, dan graag :) 

Groeten, 

Henk Steenwijk


Hallo Remco_,

Herstel, ik heb nu net ingelogd op de website van kpn van achter mijn desktop en daar werkt het wel naar behoren. 

Ik kan het echter niet via de Mijn KPN app, het is dus nu veranderd van een issue naar een andere issue :) 
Voor nu kan dit onderwerp gesloten worden.

Groeten,

Henk Steenwijk


Hoi @Steenwijkh. Ik heb zojuist het mobiele abonnement toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Je kan vanaf nu ook MB's delen naar dit nummer.


Reageer