Skip to main content
Beantwoord

MB's delen vanuit Mijn KPN op de laptop

• February 27, 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil Mbs delen, maar wil daarvoor mijn KPN-account op het Web gebruiken en niet de KPN-app. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Beste antwoord door RBxx

Nee ​@John Roos , dat gaat niet.

Kan ik MB's ook delen als ik de MijnKPN app niet gebruik?

MB's delen kan niet via de browser. Je kunt alleen via de MijnKPN app MB's delen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 27, 2025

Nee ​@John Roos , dat gaat niet.

Kan ik MB's ook delen als ik de MijnKPN app niet gebruik?

MB's delen kan niet via de browser. Je kunt alleen via de MijnKPN app MB's delen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2025

Dank voor je antwoord. Ik ga dan toch maar via de KPN-app proberen :-(

• Helper
  • March 4, 2025

Dit betekent dat ik mijn ipad ios 15 niet meer kan gebruiken voor mb delen, want de app werkt hier niet meer op. Erg goed van de KPN om mensen die geen dure nieuwe ipad kunnen betalen op deze manier uit te sluiten

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 4, 2025

Dit betekent dat ik mijn ipad ios 15 niet meer kan gebruiken voor mb delen, want de app werkt hier niet meer op. Erg goed van de KPN om mensen die geen dure nieuwe ipad kunnen betalen op deze manier uit te sluiten

Beste ​@Eilleor MB's delen kun je vanaf ieder apparaat, je moet wel opgeven waar je de MB's naartoe wilt delen.

Ik neem aan dat je een mobiel hebt en de Ipad met een datasimkaart hebt met een 097-nummer.

Dan kun je dus vanuit je mobiel data delen met je Ipad en vice versa.

• Helper
  • March 4, 2025

Helemaal waar, doe ik al jaren, maar mbs delen kan alleen maar via de app en die is niet meer beschikbaar voor een ios 15 en lager, dus een oude ipad die niet hoger geupdate kan dan ios 15 kun je niet meer gebruiken om te delen.