Skip to main content

Beste,

Mijn vriendin is onlangs bij mij komen inwonen en ik wil maandelijks MB’s met haar delen. Echter lukt dit niet omdat haar nummer niet zichtbaar is bij het delen. Slechts een lijstje met goede doelen. Kunnen jullie helpen?

 

mvg, Bart

Staat haar abonnement wel op jouw adres?


Ja dat hebben we laten aanpassen in de winkel en zie ik ook gewoon terug in mijn KPN. Echter wanneer mijn vriendin zelf probeert MB’s te delen dan ziet ze het nummer van haar moeder (van haar vorige adres) nog staan. Het lijkt erop alsof op de achtergrond in een van de systemen van KPN het nr van mijn vriendin nog niet helemaal goed is overgezet. Kan iemand van KPN haar nummer op mijn adres koppelen? Ik als in een ander bericht op dit forum dat een van moderators het zo had opgelost.


Hoi @Bart441, welkom op het forum!

Allereerst: Wat leuk dat jullie zijn gaan samenwonen, veel geluk samen! :blush:

Zou je jullie gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan ga ik even meekijken hier, wellicht dat ik een administratieve fout kan vinden! Geef je hier een seintje zodra je het profiel hebt ingevuld?


Hoi @Bart441, welkom op het forum!

Allereerst: Wat leuk dat jullie zijn gaan samenwonen, veel geluk samen! :blush:

Zou je jullie gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan ga ik even meekijken hier, wellicht dat ik een administratieve fout kan vinden! Geef je hier een seintje zodra je het profiel hebt ingevuld?

Dank je wel Jose! :)

Ik heb de gegevens ingevuld. Dit is overigens het account van mijn vriendin Naomi maar ik heb per ongeluk een accountnaam met mijn naar erin aangemaakt.

Mocht je nog meer info nodig hebben dan horen we het graag.

 

mvg, Bart


Hoi @Bart441,

Dank voor het invullen van de gegevens in je profiel! Ik wilde net gaan kijken maar zie dat er vanmorgen telefonisch contact is geweest en dat mijn collega het nummer van jouw vriendin heeft toegevoegd aan het huishouden. Als het goed is, kunnen jullie nu MB's delen met elkaar! :blush:

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling! :sparkles: