Skip to main content
Beantwoord

MB's delen werkt niet meer na verhuizing

• December 25, 2021
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste,

Mijn vriendin is onlangs bij mij komen inwonen en ik wil maandelijks MB’s met haar delen. Echter lukt dit niet omdat haar nummer niet zichtbaar is bij het delen. Slechts een lijstje met goede doelen. Kunnen jullie helpen?

mvg, Bart

Beste antwoord door Jose_

Hoi @Bart441, welkom op het forum!

Allereerst: Wat leuk dat jullie zijn gaan samenwonen, veel geluk samen! :blush:

Zou je jullie gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan ga ik even meekijken hier, wellicht dat ik een administratieve fout kan vinden! Geef je hier een seintje zodra je het profiel hebt ingevuld?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 25, 2021

Staat haar abonnement wel op jouw adres?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 25, 2021

Ja dat hebben we laten aanpassen in de winkel en zie ik ook gewoon terug in mijn KPN. Echter wanneer mijn vriendin zelf probeert MB’s te delen dan ziet ze het nummer van haar moeder (van haar vorige adres) nog staan. Het lijkt erop alsof op de achtergrond in een van de systemen van KPN het nr van mijn vriendin nog niet helemaal goed is overgezet. Kan iemand van KPN haar nummer op mijn adres koppelen? Ik als in een ander bericht op dit forum dat een van moderators het zo had opgelost.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2021

Hoi @Bart441, welkom op het forum!

Zou je jullie gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan ga ik even meekijken hier, wellicht dat ik een administratieve fout kan vinden! Geef je hier een seintje zodra je het profiel hebt ingevuld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2021

Hoi @Bart441, welkom op het forum!

Dank je wel Jose! :)

Ik heb de gegevens ingevuld. Dit is overigens het account van mijn vriendin Naomi maar ik heb per ongeluk een accountnaam met mijn naar erin aangemaakt.

Mocht je nog meer info nodig hebben dan horen we het graag.

mvg, Bart

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 29, 2021

Hoi @Bart441,

Dank voor het invullen van de gegevens in je profiel! Ik wilde net gaan kijken maar zie dat er vanmorgen telefonisch contact is geweest en dat mijn collega het nummer van jouw vriendin heeft toegevoegd aan het huishouden. Als het goed is, kunnen jullie nu MB's delen met elkaar! :blush:

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling! :sparkles: