Skip to main content

Ik heb combivoordeel level 3 en had vorige maand Netflix Standaard als cadeau gekozen.

Op 30 maart 2025 kreeg ik van KPN een email dat ik ESPN Compleet als keuzevoordeel heb gekozen. Ik was erg verbaasd want ik had ESPN helemaal niet gekozen. Ik heb eigenlijk helemaal niets gewijzigd en wil Netflix Standaard behouden. Maar dat kan ik zelf pas veranderen op 30 april 2025.

Hoe kan dit?

Hoi ​@WilvR, wat gek dat jouw Combivoordeel keuzevoordeel ineens gewijzigd is.

Je kunt alleen zelf jouw keuzevoordeel kiezen, en inderdaad eens per 30 dagen wijzigen. Dat gebeurt niet vanuit onze kant. Je moet het echt zelf doen vanuit MijnKPN. Kan het zijn dat iemand anders thuis, vanuit je gezin misschien, een wijziging gedaan heeft? 

Hallo Alexandra

Bedankt voor je reactie.

Mijn vrouw en ik zijn de enige bewoners. Ik heb zelf de wijziging niet gedaan en mijn vrouw zegt dat zij het ook niet gedaan heeft. Maar goed. Ik wijzig het keuzevoordeel weer zodra het kan.

Groeten

Wil van Roosendaal

Ik weet niet of ik 't voor je kan terugdraaien of herstellen ​@WilvR, maar ik kijk graag even mee. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je adresgegevens en klantnummer? En geef je me dan hier een seintje? Dan weet ik dat je ze hebt ingevuld.

Hallo Alexandra. 

Ik heb mijn profiel aangevuld. Fijn dat je wli kijken of je het terug kunt zetten. 

Alvast bedankt voor de moeite 

Groeten 

Wil

​@WilvR Ik heb even navraag gedaan hierover. We kunnen natuurlijk in verband met privacyregels geen details zien, maar de wijziging is wel via de combivoordeel keuzepagina gegaan. Daar kun je alleen zelf bij vanuit MijnKPN, waar je je voordelen kunt kiezen. 

Ik kan het helaas niet tussentijds aanpassen. Vanaf de komende maand kan je je keuzevoordeel weer wijzigen! Dat zal intussen nog een paar weken zijn, aangezien je eind maart de notificatie gekregen hebt.

Ok. Bedankt voor de moeite Alexandra. 

Reageer