Skip to main content
Beantwoord

Mijn telefoonnummer is veranderd door fout KPN

  • 3 June 2024
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Nou, Ook hier dezelfde fout gemaakt door een medewerker van KPN.
Ik wilde het nummer van mijn zoontje aanpassen en ze hebben mijn nummer aangepast.

Ik heb nog de stille hoop dat ze het kunnen verhelpen, maar aangezien mijn “oude” nummer aan mijn bedrijf gekoppeld is kan het best een duur grapje worden.

Wel lastig om een officiële klacht in te dienen aangezien er alleen maar naar FAQ wordt door verwezen.

Wie oh wie heeft de gouden tip voor mij?

Hi @WillekeNetel, welkom hier. 

Wat ontzetten naar dat dit is gebeurd. Je kunt in dit geval het beste bellen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Je kunt ook de link volgen naar het klachtenformulier, hier ook eerder is gedeeld. 

 


Hi @WillekeNetel, welkom hier. 

Wat ontzetten naar dat dit is gebeurd. Je kunt in dit geval het beste bellen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Je kunt ook de link volgen naar het klachtenformulier, hier ook eerder is gedeeld. 

 

Ik heb afgelopen vrijdag gelijk terug gebeld, er was niets meer aan te doen, behalve dat er een mail werd gestuurd naar een andere afdeling.
Vandaag ook gebeld en ook toen was er nog geen oplossing.
Bellen is dus blijkbaar niet voldoende…
Nog meer tips?


@WillekeNetel ik heb overigens een eigen topic voor je aangemaakt en ook meegekeken en ik zie inderdaad dat de juiste afdeling is aangestuurd. Ik verwacht snel een reactie. 


Zie ook dit topic @Alex van KPN , je collega Remco is daar met hetzelfde bezig.

Nummerwijziging verkeerd abonnement, kan dit worden teruggedraaid? | KPN Community


Zie ook dit topic @Alex van KPN , je collega Remco is daar met hetzelfde bezig.

Nummerwijziging verkeerd abonnement, kan dit worden teruggedraaid? | KPN Community

Heb ik gezien, menselijke fout daar ook. Slordig, er is ook feedback gestuurd. 


Reageer