Skip to main content

Hoi! 

Sinds de laatste update blijft mijn overzichtscherm blanco. Dit houdt in dat ik geen verbruik kan zien en geen data kan delen via de app. Herinstallatie biedt geen oplossing en ook kan ik geen producten koppelen.. Nu heb ik nog niet geprobeerd om mijn producten opnieuw te koppelen via de browser maar overall gaat hier iets mis. Mijn toestel is een Huawei P30 Pro en verder volledig up to date.

Hulp? 

Groet, 

Mark Wassink 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hoi @Mark Wassink, ik heb je bericht even afgesplitst en er een nieuwe vraag voor gemaakt. Je bericht is even onopgemerkt gebleven, sorry daarvoor! 

Heel vervelend dat de MijnKPN app blanco blijft. Speelt dit probleem nog steeds? Dan kijken we graag samen met jou waar het mis gaat. Zou je daarvoor je gegeven met ons willen delen?

  1. Welke versie van de MijnKPN app heb je geïnstalleerd?
  2. Wil je jouw gegevens: KPN ID en/of abonnementsnummers, naam en mobiel nummer in je forumprofiel willen aanvullen?

 


Hoi Nadia, 

Bij deze bijgewerkt. Ik heb versie 4.4.6 geïnstalleerd.

Het overzichtscherm blijft blanco waarbij ik bovenin enkel de woorden Thuis en Mobiel zie staan.

 

 


Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, @Mark Wassink. Ik geef het direct door! Mogen we je eventueel benaderen voor verdere vragen?


Zeker mag je me benaderen. Graag zelfs. Tot nu toe helaas nog een blanco MIJNKPN app


Ik heb alles doorgezet @Mark Wassink , ik kreeg nog een life hack: Bij een aantal klanten die problemen hadden met de app (wit scherm) is dat opgelost door in de instellingen te wijzigen dat je de naam niet wilt zien bij de nummers (bij het delen van data). Nu bij meerdere klanten gevraagd te testen en zodra deze optie dus uitgezet is werkt de app wel weer. Wil jij dat ook eens proberen? 


Hey Mark, heb je de tip in voorgaande bericht ook geprobeerd? Ik ben benieuwd of dat heeft gewerkt :)


Hoi Nadia, 

 

Excuses. Ja dit heeft gewerkt! Topic mag gesloten worden. 

Dank voor je inspanningen.

 

Mark Wassink 

Teamleider digital Enschede 


Fijn dat het geholpen heeft, Mark. Bedankt voor je bericht, dan kan ik 'm afsluiten. Fijn weekend! :) 


Reageer