Skip to main content
Beantwoord

MijnKPN geeft melding over lopende bestelling terwijl dit niet klopt

• October 20, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Best forum,

Ik heb een probleem en zie dat sommigen dit al eerder aan de hand hebt gehad. Ik krijg de volgende melding in mijnKPN ´Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.´ Echter heb ik geen bestelling open staan. Nadat ik contact heb gehad met de helpdesk, krijg ik als antwoord dat zij ook niets kunnen zien en dat het probleem waarschijnlijk in de App zit (opnieuw installeren). cookies (verwijderen) en dat ik gewoon even moet wachten. Niets helpt en hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen?

Groet, Roy

Beste antwoord door Royeltee

Probleem is opgepakt door KPN en wordt hopelijk snel opgelost

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Probleem is opgepakt door KPN en wordt hopelijk snel opgelost

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@Royeltee!

Hmm, je ziet dus een melding over een lopende bestelling maar die komt je niet bekend voor, begrijp ik. Heb je ook geen snelheidswijziging of een overgang naar glasvezel open staan, bijvoorbeeld? Dit soort wijzigingen worden ook als ‘bestelling’ genoemd in de app, als ze nog open staan en in de toekomst klaar zijn.  

Als ook dat je niks zegt, kan ik wel even voor je kijken of ik kan zien wat het is. Vul je in dat geval je profiel in, en geef je me hier een seintje als je ze ingevuld hebt?