Skip to main content

Ik heb nu een week een tweede mobiele nummer. En we zijn al jaren compleet. Maar mijn nieuwe abbo krijg ik nog steeds niet aangemeld voor compleet. 

Uw nieuwe abonnement is een Hussel abonnement. Compleet bestaat niet meer bij Hussel. Uw zou het nummer echter wel gewoon in MijnKPN moeten kunnen toevoegen.


Bedankt voor je reactie. Maar als ik.me aanmeld bij hussel krijg is steeds de melding dat het nog net niet compleet is. Terwijl adres alles van mijn compleet/hussel en nieuwe abbo gelijk is


Een KPN medewerker kan hier het beste even naar kijken. Vul al vast je profiel in als je dat nog niet gedaan hebt.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @Dennis1982m. Welkom op het KPN Forum! Ik zal proberen om het nieuwe nummer toe te voegen aan jouw KPN Compleet huishouden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je!


Gedaan @Vikash 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het nummer dat eindigt op 226 toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Je kan nu Mb's delen met dit mobiele abonnement. Is het trouwens gelukt om jouw nieuwe tv-ontvangers te installeren?