Skip to main content

ik ben kpn compleet, heb kpn thuis 1x mobiel abb van kpn en 2x mobiel van telfort (ondertussen Kpn) ik kan binnenkort 2 mobiel abb. Verlengen.

Wil echter thuis mijn compleet voordelen houden dus niet naar Hussel.

Hoe verleng ik mijn mobiel abb. zodat ik thuis compleet ben en niet automatisch overstap naar Hussel En welke voordelen heb ik dan op mijn mobiel abb.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

Hallo @Jodocus01 , dat kun je allemaal terugvinden in MijnKPN, daar klik je op het betreffende mobiele nummer en kun je precies zien wat de mogelijkheden zijn en de kosten.

 


Hallo @Jodocus01 , verlengen is niet verplicht. Je kan een abonnement gewoon door laten lopen, dan blijven de voorwaarden en kosten gelijk. Ook blijf je dan Compleet.

Verder is dit belangrijk: Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de nieuwe Husselvoordelen. Op de andere abonnementen behoud je de Compleetvoordelen.

bron


Hoi @Jodocus01 Zoals @RBxx noemt hoef je niet perse te verlengen. Je kunt gewoon je oude abonnement blijven gebruiken met de bijbehorende tarieven,kortingen en voorwaarden. Zoals @JanD noemt kun je in je MijnKPN alle opties zien maar ik moet je hier al wel bij vertellen dat je op dit moment geen nieuwe Compleet abonnementen af kunt sluiten of abonnementen kunt verlengen met de Compleet korting. 
Nieuwe en verlengende klanten krijgen de Hussel kortingen


Gewoon niet verlengen dus. Maar dan "krijg" je ook geen nieuwe telefoon. En daar is het u wellicht om te doen?


Dank voor alle reacties, het is ondertussen duidelijk, je kunt gewoon je thuisabb.wat compleet is behouden. En je mobiel die je verlengd wordt dan Hussel.

Ondertussen geregeld.