Skip to main content
Beantwoord

Na gekozen te hebben voor Netflix als keuzevoordeel, ontvang ik geen activatiemail

• 18 maart 2025
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Inmiddels wacht ik al 3 weken op een activatiemail voor Netflix, nadat ik mij had aangemeld voor het Combivoordeel. Wanneer ik mij nu nogmaals hiervoor probeer aan te melden krijg ik als statuslevel een vraagteken (?), daar waar dit eerst nog level 2 was en tevens zou moeten zijn.

Wat moet ik doen om het Combivoordeel alsnog geactiveerd te krijgen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@TMJB88, welkom op onze community! Heb je dit nog werkend gekregen in de tussentijd? Zou je ons anders eens willen bellen? Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken!

Bekijk origineel

4 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • KPN Monteur
  • 141 reacties
  • 18 maart 2025

Probeer een of activeren lukt via deze link: https://externediensten.kpn.com/?campaignid=so:c=merk-community 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 18 maart 2025

Dank voor je reactie. 

Ik krijg de volgende melding: Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden. En daarnaast bij entertainment:  Er zijn geen actieve abonnementen gevonden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15511 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hoi ​@TMJB88, welkom op onze community! Heb je dit nog werkend gekregen in de tussentijd? Zou je ons anders eens willen bellen? Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025

Beste Thomas,

Dank voor je bericht. Het is inmiddels opgelost na een belletje met de klantenservice. Blijkbaar stond een abonnement niet goed geregistreerd, waardoor de voordelen niet geactiveerd konden worden.

Reageer