Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ik maak al een paar maanden gebruik van Netflix via KPN. Had hiervoor een l;osse netflix, maar heb dat geintegreerd als combivoordeel bundel.

 

2 weken geleden (ongeveer) werkte ineens Netflix niet meer. Kon niet meer kijken en bij inloggen moest ik ineens een nieuw abbo afsluiten. Omdat ik nog steeds betaal via KPN dat niet gedaan. Via veel zoeken getracht opnieuw mijn account te activeren, en daar kon ik via een link kijken wat mijn gekoppelde email adres nu was. Dit is een volledig onbekend adres? 

Alles voor de @ was nog gelijk, maar na de @ was het ineens @oldsmart.org. Volgens topics die ik gelezen heb kan KPN het adres niet veranderen, en kan je dat zelf ook niet. Heel vreemd verhaal dus, maar resultaat is geen netflix meer, terwijl ik er wel gewoon voor betaal.

 

Iemand een suggestie wat te proberen? Contact zoeken is een drama, de computer selectie is uiteraard niet passend voor een probleem als dit. 

 

Thanks!  

Hi @Marco Bijl, welkom hier. 

Wat naar dit! Ik denk graag mee. 

Via veel zoeken getracht opnieuw mijn account te activeren, en daar kon ik via een link kijken wat mijn gekoppelde email adres nu was. Dit is een volledig onbekend adres? 

Zou je een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet? 

Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Alex,

Sorry voor de late update. Ben even een paar dagen niet thuis geweest. 

Aangehecht de 2 screenshots. heb het klantnummer / telnummer even weggepoetst in de 1e. 

1e screenshot is op de KPN pagina bij Netflix activeren. Daar geklikt op Bekijk welk email adres je hebt gekoppeld.

Dan komt het 2e screenshot.

Het email adres wat de netflix link aangeeft is dus niet correct. 

Profiel is bijgewerkt met wat ik denk dat relevant zou kunnen zijn. 

 

Groet,

 

 


Schijnbaar nogal een lastige vraag dit. Heb geprobeerd te bellen voor assistentie, maar daar kom ik alleen door een keuze menu waar dit probleem niet behandeld wordt, of wordt de verbinding verbroken vanwege een te lange wachttijd omdat het druk is. 

Al met al kan ik nu al een tijd geen netflix kijken, maar mag ik wel betalen. Beetje lastig verhaal zo. Morgen nog maar een keer proberen te bellen, en dan aandringen op iets van compenstatie. Want dit is toch niet zoals het hoort lijkt mij.


ik heb preview hetzelfde probleem. Alsof m'n account dan dus gehackt is ?

hoop dat KPN

snel reageert 


Beste,

 

Wat er waarschijnlijk gebeurt is, is dat je email gehackt is en ze daarmee je gekoppelde email hebben gewijzigd. Wat je moet doen is:

 

1 - wijzig je wachtwoord van je email account. Dan kunnen ze er niet meer bij. 

2 - Via de netflix app kan je contact opnemen met Netflix support. Leg daar de situaie uit, en dan kunnen zij je helpen je gekoppelde mail te wijzigen. Dan werkt alles weer. 

 

Succes!

 

Marco.