Skip to main content
Beantwoord

Na overstap naar Combivoordeel ben ik de Entertainmentkorting kwijtgeraakt, klopt dit?

• May 23, 2025
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Ook ik ben ‘overgestapt’ naar Combivoordeel, maar ik heb nergens een waarschuwing gehad dat dit ten koste ging van Entertainmentkorting. Ik dacht dat ik als extra gewoon Netflix of Disney+ erbij kreeg. Ik zie dit ook niet duidelijk terug op de website van KPN. Netflix gebruik ik niet, Spotify Premium wel. 

Ik zie dat ik niet de enige ben die hier spijt van heeft. Vinden jullie dat dit fair is gelopen en dat de communicatie hierover helder was? Zo nee, wil ik graag terug. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Theisch ,

Helaas voor jou kun je niet meer terug naar de oude voorwaarden. Dat staat wel degelijk duidelijk vermeld op de website: 

https://www.kpn.com/combivoordeel?campaignid=so:c=merk-community

Bij de veelgestelde vragen: 

Ik heb nu € 5,- Entertainmentkorting. Wat gebeurt daarmee? 

Heb je op dit moment al Entertainmentkorting als Combivoordeel, dan behoud je dat voordeel net zo lang totdat je via de MijnKPN app een nieuw voordeel kiest, dat past bij je level. De € 5,- Entertainmentkorting komt dan te vervallen. Je kan daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel.

En wat betreft verdere communicatie: Er is een nieuwsbrief verstuurd en ook op dit platform zijn er diverse topics aan geweid: 

Uit deze topics:

Als je op dit moment al €5 Entertainmentkorting hebt als onderdeel van je Combivoordeel, blijft deze korting geldig zolang je niets wijzigt. Zodra je in MijnKPN kiest voor een nieuw keuzevoordeel, of als er iets wijzigt aan jouw abonnement, vervalt de Entertainmentkorting van €5,-.
Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

Goed nieuws! KPN Combivoordeel is vernieuwd vanaf februari 2025. Profiteer van extra voordelen en kies wat het beste bij jou past. 

Wil je weten wat er precies verandert? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 23, 2025

Hallo ​@Theisch ,

Helaas voor jou kun je niet meer terug naar de oude voorwaarden. Dat staat wel degelijk duidelijk vermeld op de website: 

https://www.kpn.com/combivoordeel?campaignid=so:c=merk-community

Bij de veelgestelde vragen: 

Ik heb nu € 5,- Entertainmentkorting. Wat gebeurt daarmee? 

Heb je op dit moment al Entertainmentkorting als Combivoordeel, dan behoud je dat voordeel net zo lang totdat je via de MijnKPN app een nieuw voordeel kiest, dat past bij je level. De € 5,- Entertainmentkorting komt dan te vervallen. Je kan daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel.

En wat betreft verdere communicatie: Er is een nieuwsbrief verstuurd en ook op dit platform zijn er diverse topics aan geweid: 

Uit deze topics:

Als je op dit moment al €5 Entertainmentkorting hebt als onderdeel van je Combivoordeel, blijft deze korting geldig zolang je niets wijzigt. Zodra je in MijnKPN kiest voor een nieuw keuzevoordeel, of als er iets wijzigt aan jouw abonnement, vervalt de Entertainmentkorting van €5,-.
Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

Goed nieuws! KPN Combivoordeel is vernieuwd vanaf februari 2025. Profiteer van extra voordelen en kies wat het beste bij jou past. 

Wil je weten wat er precies verandert? 

• Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Ik ben een tevreden KPN klant, maar dit is belachelijk. Ik stuur net 1 van mijn 3 tv kastjes terug omdat ik die niet gebruikte. Dat bespaart 6 euro per maand. Vervolgens vervalt mijn 5 euro entertainment korting…

Het meest vervelende is dat dit nergens als stap genoemd wordt. KPN onwaardig om dit zo te doen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Waarom wordt dit niet gecommuniceerd tijdens het overstappen naar Combivoordeel?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 3, 2025

@Theisch 

Dat kon je gewoon zien voordat je op akkoord drukte.