Skip to main content
Beantwoord

Netflix basis combivoordeel aanvragen lukt niet wegens drukte

• 11 februari 2025
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Het is on-mo-ge-lijk om je gratis Netflix basis aan te vragen vanwege de drukte, waarom gebeurd dit niet automatisch?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Vera13 ,

Vera13 schreef:

Het is dus niet zo simpel dat; ik heb netflix basic dus krijg deze voortaan gratis? Maár als je iets “gratis” krijgt, pakken ze andere combi voordelen weg?? 
🤣 sjonge jonge 🙌🙈

Netflix Basic kost 8,99. Mogelijk heb jij nu daarop een entertainmentvoordeel van 5,00, maar dan betaal je per saldo nog steeds 3,99 per maand. 

In de nieuwe situatie kun je Netflix Basic volledig gratis krijgen. Per saldo dus een winst van 3,99.

Allicht de moeite waard. 

Lees verder alles over het nieuwe Combivoordeel in dit topic: 

Wat betreft jouw oorspronkelijke vraag : Gewoon blijven proberen, het wordt vanzelf rustiger in de app MijnKPN. 

Bekijk origineel

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1031 reacties
  • 11 februari 2025

En waarom wel? Niet iedereen heeft interesse in Netflix. Het loopt niet weg hoor. Het is druk, rustige periode komt vanzelf weer. En heb je de mogelijkheid om het alsnog aan te vragen. En gratis bestaat niet.

Gewoon afwachten. Het komt goed! 😎

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8679 reacties
  • 11 februari 2025
Vera13 schreef:

Het is on-mo-ge-lijk om je gratis Netflix basis aan te vragen vanwege de drukte, waarom gebeurd dit niet automatisch?

Beste ​@Vera13 

Omdat niet iedereen er voordeel bij heeft om naar de nieuwe versie van combivoordelen over te stappen.

Ik ga er ook niet op vooruit als ik naar het nieuwe combivoordeel ga en blijf dus bij mijn bestaande combivoordeel.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 11 februari 2025

Hi ​@Vera13, welkom bij onze community. 

We snappen dat je graag je keuzevoordeel wilt activeren. Door het succes is er nu een wachtrij. Probeer het later deze week nog eens. Het activeren kan alleen in de MijnKPN app. Je cadeau is er echt voor je, maar we vragen nog even geduld.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 februari 2025

Ow, gezien de antwoorden die ik lees is het een wassen neus deze “aanbieding.” 
Hoe moeilijk is het voor een bedrijf als KPN om zijn klanten goed in te lichten welke keuzes en voordelen er zijn? Het is dus niet zo simpel dat; ik heb netflix basic dus krijg deze voortaan gratis? Maár als je iets “gratis” krijgt, pakken ze andere combi voordelen weg?? 
🤣 sjonge jonge 🙌🙈

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37171 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Hallo ​@Vera13 ,

Vera13 schreef:

Het is dus niet zo simpel dat; ik heb netflix basic dus krijg deze voortaan gratis? Maár als je iets “gratis” krijgt, pakken ze andere combi voordelen weg?? 
🤣 sjonge jonge 🙌🙈

Netflix Basic kost 8,99. Mogelijk heb jij nu daarop een entertainmentvoordeel van 5,00, maar dan betaal je per saldo nog steeds 3,99 per maand. 

In de nieuwe situatie kun je Netflix Basic volledig gratis krijgen. Per saldo dus een winst van 3,99.

Allicht de moeite waard. 

Lees verder alles over het nieuwe Combivoordeel in dit topic: 

Wat betreft jouw oorspronkelijke vraag : Gewoon blijven proberen, het wordt vanzelf rustiger in de app MijnKPN. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 februari 2025

Thanks Noordzee, voor jouw snelle en duidelijke respons! Jammer dat zelfs de media meedoet aan dit, ipv goede neutrale info geven, maar dan was er geen drukte geweest natuurlijk. 
voel me toch wel een schaap nu 🐏🐑🐏🐑🐑🐑🐑

Reageer