Skip to main content
Beantwoord

Netflix Combivoordeel bij bestaand Netflix abonnement

• March 3, 2026
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb: Netflix Standaard

Ik kan: Combivoordeel Netflix Basic krijgen

Ik wil: Netflix Standaard houden

Kan ik: de kosten van Standaard verrekenen met het combivoordeel KPN zodat ik het prijsverschil betaal

Zo ja: wat moet ik dan doen?

Zo nee: KPN-Winkel personeel beter opleiden zodat ze geen foute informatie gever

Dank alvast voor de hulp.

Beste antwoord door Maja van KPN

Mijn excuus voor de late reactie ​@okkehel, jouw bericht is ergens tussen schip en wal geraakt waardoor we hem nu pas zien 🙁

Als ik het goed begrijp zou je nu Netflix Basic als gratis optie kunnen ontvangen, maar kom je nog niet in aanmerking voor Netflix standaard, wat in zal houden dat je nog niet op level 3 zit. 

Gelukkig is het inderdaad mogelijk om een uitgebreidere variant te kiezen, je leest daar meer over in het volgende artikel:  Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze! 

Ik hoop dat je zo voldoende weet, zo nee dan hoor ik graag waar je nog tegenaan loopt!

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 9, 2026

Mijn excuus voor de late reactie ​@okkehel, jouw bericht is ergens tussen schip en wal geraakt waardoor we hem nu pas zien 🙁

Als ik het goed begrijp zou je nu Netflix Basic als gratis optie kunnen ontvangen, maar kom je nog niet in aanmerking voor Netflix standaard, wat in zal houden dat je nog niet op level 3 zit. 

Gelukkig is het inderdaad mogelijk om een uitgebreidere variant te kiezen, je leest daar meer over in het volgende artikel:  Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze! 

Ik hoop dat je zo voldoende weet, zo nee dan hoor ik graag waar je nog tegenaan loopt!

• Auteur
  • Topper
  • March 9, 2026

Het is iets ingewikkelder heb ik van de helpdesk begrepen als je een Netflix abo hebt van € 15,99 per maand en dat niet wil inwisselen tegen een gratis basic abonnement van € 9,99. De route die mij is voorgehouden, is de volgende:

• het eigen Netflix standaard abo opzeggen
  • helpdesk bellen en
  • zeggen dat je a. het grais basic netflix niet wil maar het standaard en dat
  • KPN vervolgens het verschil in prijs (€ 15,99 - € 9,99) in rekening brengt.

Dit kan omdat in de KPN-winkel is gezegd dat het prijsverschil in rekening kan worden gebracht door KPN. Beetje bijzonder dus; denk ik.

Bedankt voor de reactie; ik moet het voorgaande nog uitproberen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 13, 2026

Hoe staat het er nu voor ​@okkehel? Is het gelukt om Netflix Standaard actief te krijgen onder je abonnement of loop je nog ergens tegenaan?

• Auteur
  • Topper
  • March 13, 2026

Ja..gisteren geregeld maar omdat ik nu bij betaal moet ik, zo werd mij gezegd, elk halfjaar opnieuw kiezen voor het standaard ipv het gratis basis abonnement…..

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 16, 2026

Top dat het gelukt is ​@okkehel