Skip to main content

Goedendag,

Ik heb sinds twee maanden een KPN-glasvezelaansluiting, waarbij 5 euro korting beloofd was op mijn Netflixabonnement. Echter, ik zie geen korting voor Netflix op de factuur. Daarnaast loopt de incasso van Netflix zelf ook nog gewoon door, dus in plaats van 5 euro korting betaal ik nu twee keer zoveel.

 

Kan dit opgelost worden a.u.b.?

Hallo @JelleTV ,

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Wat betreft de incasso van Netflix zelf. Regel bij hun zelf de opzegging.


Hallo Noordzee,

Bedankt nog voor het reageren. De voorgestelde oplossing werkte niet Ik denk dat het wel zou kunnen helpen als ik het volgende aanklik: https://www.kpn.com/netflixactiveren . Dat heb ik net gedaan.

Evengoed had ik begrepen dat KPN het abonnement zelf zou overzetten en dat ik niets hoefde te doen. En zelfs als zou ik het zelf moeten doen, dan nog zou er 5 euro korting op de facturen moeten verschijnen.

 

Onbegrijpelijk dat direct bellen met de klantenservice zo moelijk wordt gemaakt door KPN. Ik ga er nog eens naar zoeken. Anders via facebook.


Wij kunnen het abonnement van Netflix zelf inderdaad niet stoppen @JelleTV, dat loopt volledig via Netflix zelf. Het activeren van de Combivoordelen moet ook werken als je Netflix nog niet geactiveerd hebt, alleen de korting kan op dat punt nog niet. Zijn die voordelen verder wel actief? 

Wat krijg je te zien als je op de eerste link van Noordzee klikt? Krijg je daar een foutmelding of iets anders?

Als je de klantenservice wilt bellen kan dat op 0800-0402.


Reageer