Skip to main content
Beantwoord

Netflix opgezegd, maar kan het nog niet kiezen als keuzevoordeel

• 11 maart 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Beste community,

Ik probeer al een week in contact te komen met KPN, de chatbot beloofd elke keer dat ik binnen 15 minuten word terug gegebeld Maar dat terug bellen gebeurt niet helaas.

Mijn vraag gaat over Netflix ikheb mijn abonnement daar opgezegd zoals aangegeven op de website, deze is op 6 maart j.l. afgelopen.en wil hem nu graag selecteren in mijn combi abonnement. Dat gaat daar niet omdat ik eerst mijn abonnement moet opzeggen wat al gegedaan is. 

Hoe kom ik door deze impasse heen zonder er moedeloos van te worden.

Groet

Wim

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@97TA ,

Je zult nog even een aantal dagen geduld moeten hebben. Het probleem verdwijnt dan vanzelf. 

Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hallo ​@97TA ,

Je zult nog even een aantal dagen geduld moeten hebben. Het probleem verdwijnt dan vanzelf. 

Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 maart 2025

Hallo Noordzee,

Bedankt voor je reactie, ik wacht nog even af.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 16 maart 2025

Beste community

even een update :

Na 10 dagen is het gelukt om Netflix  opnieuw te activeren.

Jantje Ongeduld en vooral mijn vrouw weer blij ðŸ˜€

groet Wim

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Bedankt voor je update, fijn dat het weer werkt!

Reageer