Skip to main content
Beantwoord

Netflix via keuzevoordeel blijf foutmelding geven

• April 3, 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb 28 februari Netflix opgezegd nu blijft de melding dat ik eerst abonnement moet opzeggen, daarna activeren.

nu zijn we 5 weken en veel telefoontjes verder, is er nog steeds een melding.

Kan iemand mijn hiermee helpen

Ā 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ElviradeLaatĀ ,

Voorheen was het best omslachtig om van Netflix als online aankoop op de factuur over te stappen naar Netflix als Keuzevoordeel. Je moest eerst je bestaande abonnement opzeggen, wachten op de volgende factuur, en pas daarna kon je Netflix als voordeel kiezen. Goed nieuws: vanaf vandaag is dit niet meer nodig!

Klanten met Netflix als online aankoop op de factuur, kunnen nu direct overstappen naar Netflix als Keuzevoordeel. Makkelijker, sneller Ʃn zonder wachttijd!

bron : moderator Shyrin

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2025

Heel leuk de keuzevoordelen, blijf melding houden dat eerst abonnement opgezegd moet worden bij Netflix en dan cadeau activerenĀ 

Naar 5 weken opzeggen en vele telefoontjes met kpn nog steeds deze melding.

netflix is gebeld al weken geleden, account is er niet meer, en nee ik ga Netflix niet meer bellen.

Ik heb deze vraag al eerder voorbij zien komen , maar geen duidelijk antwoord gevonden.

Ā 

Admin:Ā afgesplitstĀ en samengevoegd met bestaand topic

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 7, 2025

Hi ​@ElviradeLaat, welkom bij onze community.Ā 

Ik denk graag mee. Voor de duidelijkheid, jij probeert een Netflix account dat je bij Netflix zelf had te koppelen aan KPN? En dit lukt niet terwijl je zeker weet dat jet account bij Netlfix is opgezegd?Ā 

Zo ja, wat krijg je te zien als je je lidmaatschap bekijkt op de accountpagina van Netlfix? Zou je eventueel een screenshot willen plaatsen hier? Vergeet niet om privacygevoelige informatie weg te halen.Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 10, 2025

Hallo ​@ElviradeLaatĀ ,

Voorheen was het best omslachtig om van Netflix als online aankoop op de factuur over te stappen naar Netflix als Keuzevoordeel. Je moest eerst je bestaande abonnement opzeggen, wachten op de volgende factuur, en pas daarna kon je Netflix als voordeel kiezen. Goed nieuws: vanaf vandaag is dit niet meer nodig!

Klanten met Netflix als online aankoop op de factuur, kunnen nu direct overstappen naar Netflix als Keuzevoordeel. Makkelijker, sneller Ʃn zonder wachttijd!

bron : moderator Shyrin

Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 14, 2025

​@ElviradeLaatĀ 

Is het nu wel gelukt?Ā